2-89544-105-7 2006 ICOM-CECA (ICOM-CECA) engleski francuski španjolski MDC library Paris ICOM-CECA Tekstovi više autora. Familles, ecoliers et personnes agees au muse : recherches et perspectives = research and trends = investigaciones y perspectivas Book Dufresne-Tasse, Colette (Dufresne-Tasse, Colette (ed.)) Komitet za edukaciju i kulturnu akciju (Committee for education and cultural action – CECA) jedan je od najstarijih međunarodnih ICOM-ovih komiteta. Oko 1 000 članova iz 70 zemalja taj komitet ujedno čini i jednim od najbrojnijih. Ciljevi Komiteta su podupiranje razvoja muzejske pedagogije i kulturnih akcija, stvaranje međunarodnoga foruma za razmjenu znanja i iskustava, osmišljavanje, podržavanje i promocija istraživačkih programa i projekata s područja njegove nadležnosti, širenje novih znanja i podržavanje profesionalnih standarda, suradnja s drugim ICOM-ovim komitetima. Kako bi ostvarila te ciljeve, CECA je razvila svoju izdavačku djelatnost (http://ceca.icom.museum/01_cms/details.asp?ID=12), koja obuhvaća časopise "ICOM education" i "CECA Newsletter", zbornike radova s konferencija i skupova te zbirke studija. Četvrta knjiga radova i studija posvećena je rezultatima projekta istraživanja posjetitelja muzeja – obitelji, školske djece i posjetitelja treće životne dobi ("Families, schoolchildren and seniors at the museum: research and trends"). Knjiga okuplja radove većeg broja autora i pisana je na tri službena ICOM-ova jezika (engleskome, francuskome i španjolskom jezik) te je tako dostupna široj međunarodnoj muzejskoj zajednici. Urednica publikacije je Colette Dufresne-Tasse, predsjednica CECA-e. Muzejska pedagogija Monografija Library
978-953-99476-1-1 2012 ICOM-CECA (ICOM-CECA) engleski MDC library Zagreb ICOM Hrvatska Bibliograf. bilješke uz tekstove. Old questions, new answers : quality criteria for museum education : proceedings of the ICOM CECA `11 Conference, Zagreb, September 16 - 21, 2011 Book Jelavić, Željka (Jelavić, Željka (urednik)) Zbornik s godišnje konferencije ICOM-ova komiteta CECA (Komitet za edukaciju i kulturnu akciju) održane u Zagrebu od 16. – 21. 9. 2011. pod nazivom Stara pitanja, novi odgovori (Old questions, new answers: quality criteria for museum education) donosi na temu muzejske pedagogije četrdeset izlaganja znanstvenika i stručnjaka iz različitih krajeva svijeta – od Norveške do Novog Zelanda te od Brazila do Kine i Japana. U njima je predstavljena recentna scena ove muzejske djelatnosti s pozicije trenutnog stanja struke i naznakama mogućnosti njenog razvoja u budućnosti. Autori pišu o problemima kvalitete i fundiranosti muzejske pedagogije te o mogućnostima stručnoga obrazovanja i usavršavanja. U ovom segmentu ističu se kolege iz Španjolske, koji su prilozima ukazali na uspon ove struke kod njih, te su s nizom primjera predstavili različite načine djelovanja u cilju održavanja visoke kvalitete muzejske pedagogije. Određen broj tekstova prezentirao je dobre primjere iz suvremene prakse među kojima su brojniji oni koji govore o načinima interpretacije baštine i unapređenju rada s različitim skupinama posjetitelja. Osuvremenjivanje struke zahtjeva prilagođavanje novim standardima, a ona uključuje drugačije oblike suradnje muzejskih pedagoga sa stručnjacima unutar muzeja, zatim muzeja s drugim institucijama i s lokalnom zajednicom. U zborniku je i niz tekstova hrvatskih stručnjaka, koji su dali svoj doprinos na području teorije i prakse muzejske pedagogije. Zahvaljujući tome pruža se uvid u dostignuća hrvatske muzejske prakse u međunarodnom kontekstu. U grafičkom oblikovanju ovitka kataloga Zbornika implementiran je na suvremen način kolorit šestinskoga kišobrana, zaštitni znak konferencije. Zbornik je vrijedan dokument ICOM CECA-ine konferencije čiji su tekstovi tiskani na engleskom jeziku sa sažecima na francuskomE i španjolskom. (Tončika Cukrov) Muzejska pedagogija Zbornik radova Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more