2019 Zlodi, Goran, Ivanjko, Tomislav, Pervan, Dora (Zlodi, Goran, Ivanjko, Tomislav, Pervan, Dora) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary. Mnogo ruku čini posao lakšim : konceptualni okvir primjene rada mnoštva u baštinskim ustanovama članak Rad je dopunjena i izmijenjena inačica diplomskog rada Dore Pervan "Mogućnosti primjene nabave iz mnoštva u hrvatskim baštinskim institucijama", napisanog pod mentorskim vodstvom prof. dr. sc. Hrvoja Stančića i doc. dr. sc. Tomislava Ivanjka i obranjenog 2018. godine na Odsjeku za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Iako postoje mnoge definicije, danas se rad mnoštva obično pojednostavnjeno smatra činom korištenja skupinom ljudi u donošenju odluka, inoviranju i rješavanju problema. U tom kontekstu rad mnoštva novi je oblik obavljanja posla, ali je i fenomen u kojemu, u pravim uvjetima, skupine ljudi mogu nadmašiti pojedinačne stručnjake, amateri mogu dati nove uvide u unutrašnje probleme, a geografski raspršeni ljudi mogu raditi zajedno kako bi proizveli rješenja i dizajne koji su prihvatljivi većini. Digitalna zbirka Kulturna suradnja Metapodaci Rad mnoštva Volonteri Izvorni znanstveni rad Library
2019 Getaldić, Magdalena (Getaldić, Magdalena) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary. Muzejsko-galerijske zbirke u Digitalnoj zbirci Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti članak Godine 2019. obilježeno je deset godina od pokretanja Digitalne zbirke Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (HAZU). Znanstveno-stručnim skupom Digitalna zbirka Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti – DiZbi.HAZU 2009. – 2019. ujedno je obilježena i stota godišnjica HAZU-ova Razreda za umjetnost, u čijem su sastavu i muzejsko-galerijske jedinice, pri čemu je potrebno naglasiti kako je digitalizacija muzejske građe i njezino postavljanje na repozitorij bitan dio rada ovih jedinica koje bogatstvo Akademijine kulturno-povijesne baštine čine vidljivim i dostupnim na internetu Digitalna zbirka Digitalni repozitorij HAZU (Zagreb) Stručni članak Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more