hr | en
Language: engleski Theme: Muzejska pedagogija
13 - 24 from 33
Viewing results 13 - 24 of 33
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-674-97104-2
2017
Lubar, Steven (Lubar, Steven)
engleski
MDC library
Cambridge
Harvard University Press
Notes.- Index.
Inside the lost museum : curating, past and present
Book
Introduction: Explore Part I: Collect 1. Why Collect? 2. Collectable 3. Acquisitions 4. In the Field 5. Who Collects? Part II: Preserve 6. Into the Storeroom 7. Paperwork 8. The Ethics of Objects Part III: Display 9. Objects, Stories, and Visitors 10. Objects on Display 11. Organ izations and Juxtapositions 12. Explanations and Encounters 13. Setting the Scene 14. Turned Inside Out Part IV: Use 15. What Use Is a Museum? 16. Museums Make Communities 17. Learning from Things 18. Teaching with Things 19. The Promise of Museums Coda: Critique Notes Acknowledgments Illustration Credits Index
Izlaganje
Muzejska pedagogija
Odnosi s javnošću
Sabiranje
Zaštita muzejskih predmeta
Library
author:
cooperator:
Holloway, Jonathan Scott (autor uvoda, predgovora)
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-7591-2437-0
2016
Rose, Julia (Rose, Julia)
engleski
MDC library
Lanham
(Interpreting history)
Rowman & Littlefield Publishers
Bibliography.- Index.
Interpreting difficult history at museums and historic sites
Book
Holloway, Jonathan Scott (Holloway, Jonathan Scott (autor uvoda, predgovora))
Uz obilježavanje Međunarodnoga dana muzeja kojim se muzeje ove godine želi potaknuti na prezentaciju neželjene, teške baštine, iz fundusa knjižnice MDC-a preporučamo novi naslov, knjigu „Interpreting Difficult History at Museums and Historic Sites“ koja može pružiti inspiraciju, nova znanja, ali i ohrabrenje za muzejsku komunikaciju sadržaja koje bi njihova publika najviše voljela da ne postoje ili veći dio nje uopće i ne zna za njihovo postojanje. Riječ je o djelu Julie Rose, ravnateljice West Baton Rouge Museum, knjizi objavljenoj u ediciji „Interpretacija povijesti“ (Interpreting History) American Association for State and Local History. Autorica je s pogledom na raskošne plantažne kuće uz koje je radilo i umiralo roblje kupljeno i prodavano kao imovina, izrekla tezu kako ljudi često imaju prirodnu averziju prema bolnim povijesnim temama te ih nastoje u potpunosti potisnuti iz svojih sjećanja. Muzeji stoga radije govore o životu plantažera nego o porobljenim obiteljima koje su ga omogućavale. No, autorica svojom knjigom naglašava kako je upravo uloga muzeja izuzetno važna u tumačenju teškoga naslijeđa i pružanju pomoći posjetiteljima da ju shvate i prihvate. Čak štoviše, imparativ muzejske djelatnosti je sudjelovanje u stvaranju socijalne jednakosti. Na stranicama svoje knjige Julia Rose je predstavila svoju edukativnu psihoanalitičku teoriju koja nudi načine kako se može prevladati otpor teškim temama na prirodan i informativan način, nazivajući svoju metodologiju “komemorativnom muzejskom pedagogijom“. Naime, upravo je otpor prema teškim temama poput rata, ropstva, genocida, masovnih uništenja ili nekih drugih traumatičnih povijesnih događaja, ključ za njegovo otklanjanje. Muzeji moraju uspostaviti ravnotežu između emocija svojih posjetitelja (tuge, zabrinutosti..) i svoje odgovornosti za podučavanje o ljudskoj patnji! Uz pomoć muzejskih interpretatora, kustosa, vodiča, pedagoga, posjetitelji se motiviraju i potiču na razgovor, nova pitanja, višestruko sagledavanje muzejskih izložaka što će dovesti do njihova razmišljanja, promišljanja, preispitivanja i u konačnici razumijevanja i prihvaćanja prezentiranih tema. Kako bi se kod ljudi postigao učinak aktivne empatije i razumijevanja, muzej treba potaknuti njihov interes, a zatomiti odbijanje. Autorica čak smatra da će ovakav pristup muzeja teškim temama pomoći u društvenim, političkim i osobnim promjena posjetitelja. Svoju teoriju potkrijepljenu brojnim primjerima iz muzejske prakse, autorica je izložila u šest poglavlja poprativši ju opsežnom bibliografijom. Više informacija o radu autorice, njezinoj knjizi, ali i nizu dobrih muzejskih primjera te pristupnica na relevantne izvore dostupno je na http://interpretingdifficulthistory.com/ (pristupljeno 5.5.2017).
Muzejska pedagogija
Teško naslijeđe
Library

search field:

978-615-5304-45-3
2015
Deme, Edina, Kovács, Anna Zsófia, Tettemanti, Zsófia (Deme, Edina, Kovács, Anna Zsófia, Tettemanti, Zsófia)
engleski
MDC library
Budapest
Museum of Fine Arts
Bibliography.- Index.
Let me see : a guide on guided tours
Book
Muzejska pedagogija
Umjetnički muzeji i zbirke
Szépművészeti Múzeum (Budapest)
Monografija
Library

search field:

978-3-659-83478-3
2016
Brezinščak, Renata (Brezinščak, Renata)
engleski
MDC library
Saarbruecken
Lap Lambert Academic Publishing
Bibliografija.
Museum - a place in the focus of children and adults
Book
Muzejska pedagogija
Monografija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-7185-1761-x
1994
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
engleski
MDC library
London
Leicester University Press
Bibliography .- Index
Museum and Gallery Education
Book
Autorica razmatra problematiku muzejske pedagogije, njezinu teoriju i praksu, kroz povijest do današnjih dana. Eseji interesantni za muzejske pedagoge i djelatnike koji se bave teorijskom i prakticnom problematikom muzejske pedagogije, odnosno obrazovnom funkcijom muzeja i galerija.
Muzejska pedagogija
Muzeologija, teorija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

1983
engleski
MDC library
New York
Metropolitan Museum of Art
Bibliography
Museum education for retarded adults : reaching out to a neglected audience
Book
Muzejska pedagogija
Posjetitelji s posebnim potrebama
Specijalne aktivnosti muzeja
Library

search field:

1998
Maroević, Ivo, Cukrov, Tončika (Maroević, Ivo, Cukrov, Tončika)
engleski
Storage
Zagreb
Vlast. nakl.
Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Bibliography.
Museums and adalt education perspective in Europe : Croatian expereiances
rukopis
Muzejska pedagogija
Hrvatska
Rukopis
Library

search field:

1956
Russell, Charles (Russell, Charles)
engleski
MDC library
New York
Central Book Company
Index
Museums and our Children : a Handbook and Guide for Teachers in Museums and Schools and For All Who Are Interested in Programs of Activity for Children
Book
Muzeji i škole
Muzejska pedagogija
Priručnik
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-06857-6
1996
Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Glossary .- Bibliography.- Index
Museums and their visitors
Book
Autorica mnogih muzeoloških studija, ovaj put predstavlja odnos muzeja i njihovih posjetitelja koji se mijenja usporedo s promjenama koje dolaze s krajem našeg stoljeca. Obrada ove složene teme tematizirana je u devet poglavlja: 1.Ubrzane promjene (Forces for change) - suvremeno doba te ubrzani razvoj znanosti i tehnologije namece i promjene u odnosu muzeja prema svojoj publici koji se odražava i novim odnosom muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova; 2. Komunikacija u teoriji i praksi (Communication in theory and practice) - odnos teorije komunikacije i prakse u suvremenim muzejima; 3.Tko posjecuje muzeje (Who goes to museums?) - analiza posjetitelja i njihovih kulturnih potreba; 4. Istraživanje i razvoj (Research and evaluation) - upitnici, intervjui, analize ciljanih grupa neophodni za istraživanje i unapredivanje odnosa; 5. Dobrodošli (Welcoming visitors) - kako privuci posjetitelje i kojim sadržajima; 6. Reagiranje na potrebe posjetitelja (Responding to visitor needs); 7. Jezik i tekst (Language and texts) - katalozi, plakati, legende, reklame; 8.Muzeji-idealno okružje za ucenje (Museums: ideal learning environments); 9. Organiziranje muzeja za posjetitelje (Managing museums for visitors).
Muzejska pedagogija
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Visitors
Monografija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

1982
Davis, Gordon A. (Davis, Gordon A.)
engleski
MDC library
London
Illinois
British Council
University Musems
Tekstovi više autora
Museums in education
Book
Muzejska pedagogija
Library

search field:

1981
engleski
MDC library
Washington
American Association of Museums
Tekstovi više autora.- Bibliograf. bilješke ispod teksta
Museums, Adults and the Humanities : A Guide for Educational Programming
Book
Collins, Zipporah W. (Collins, Zipporah W. (urednik))
Muzejska pedagogija
Priručnik
Library

search field:

3-85114-304-3
1997
engleski
MDC library
Wien
ICOM Austrian National Committee
Tekstovi više autora
New strategies for comunication in museums : Proceedings of ICOM/CECA '96
Book
Kraeutler, Hadwig (Kraeutler, Hadwig (urednik))
Zbornik radova s konferencije ICOM-CECA (Education & Cultural Action) održane 1996. godine u Beču (Austrija) s temom "Novi oblici komunikacije u muzejima" (New strategies for communication in museums). Izlaganje sudionika i organizatora objedinjena su u četiri cjeline. Prvi dio sadrži izlaganja s plenarne sesije s temom virtualnog i originalnog u muzejima te novih vizija i perspektiva nastalih korištenjem kompjutorske tehnologije i Interneta u muzejima. Tematska izlaganja iz druge cjeline problematiziraju ulogu muzeja u informacijskom društvu; R. Jackons - Nove prilike za muzejsku pedagogiju korištenjem digitalne mreže (Opportunities for museum education throgh digital networks); F. Levievre - Virtualno i interaktivno za početnike (Virtuality and interactivity for beginers: What are the educational implications of this new technology); D. Dennert - Novi mediji za nove posjetitelje (New media for new visitors). U tematskoj cjelini Sajam ideja (Market of ideas) sadržano je 27 izlaganja iz prakse muzejske pedagogije u kojoj je primijenjivana kompjutorska tehnologija kao novi medij komunikacije posjetitelja i muzeja. Zbornik sadrži i izvješća radnih grupa (Study groups) - Globalni muzej (Global museum); Prirodna realnost (Natural reality); CD kao medij komunikacije (CDi as a medium of communication); Video kao medij komunikacije (Video as a medium of communication); Muzejske pedagoške publikacije (Museum education publication); Multimedija i komunikacija sa hendikepiranim ljudima (Multimedia and communication with disabled people); Muzejski laboratorij (Museum laboratory), i druge. U prilogu su i izvještaji sa radionica i stručne ekskurzije te fotografije sa konferencije.
Muzejska pedagogija
Muzeologija
Odnosi s publikom
ICOM-CECA
Zbornik radova
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library
13 - 24 from 33