2017 Pintur, Marin (Pintur, Marin) hrvatski Summary Anketa o zadovoljstvu posjetitelja Hrvatskog muzeja turizma članak Evaluacija Visitors Hrvatski muzej turizma (Opatija) Anketa Library
Miklošević, Željka, Domiter, Ozren (Miklošević, Željka, Domiter, Ozren) hrvatski Bibliograf. bilj. uz tekst.- Literatura i mrežni izvori Aspekti profiliranja domaćih posjetitelja Arheološkog muzeja u Zagrebu članak Visitors Istraživanje korisnika Arheološki muzej u Zagrebu (Zagreb) Stručni članak Library
2017 Miklošević, Željka (Miklošević, Željka) hrvatski Bibliograf. bilj. uz tekst.- Bibliografija.- Mrežni izvori. Društvena uloga muzeja : okretanje korisnicima i suradnicima članak Društvena uloga muzeja Istraživanje korisnika Visitors Library
2019 Korbus, Petra (Korbus, Petra) hrvatski Bibliograf. bilj. uz tekst.- Summary. Istraživanje mišljenja građana Ivanića o integraciji Muzeja Ivanić-Grada u prostor i život grada članak Odnosi s javnošću Visitors Muzej Ivanić-Grada (Ivanić-Grad) Ivanić-Grad Anketa Library
1994 Maričić, Lidija (Maričić, Lidija) hrvatski Storage Zagreb Vlast. nakl. Literatura. Karakteristike modernih muzeja i muzej neobičnih predmeta rukopis Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti (Zagreb) (Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti (Zagreb) (ustanova)) Visitors Muzejska zgrada Muzeološka koncepcija Izlaganje Rukopis Diplomski rad Library
1971 Spasovska, Desa (Spasovska, Desa) hrvatski Storage Storage Zagreb Vlast. nakl. Bibliografija. Moderna sredstva za vezu između muzeja i publike kao pratnje muzejskoj ekspoziciji : prijedlog za magistarski rad rukopis Specijalne aktivnosti muzeja Izlaganje Visitors Rukopis Library
1985 Bauer, Antun (Bauer, Antun) hrvatski Storage Zagreb Vlast. nakl. Rukopis. Muzejska publika : kritike na račun publike i kritike na račun muzeja rukopis Visitors Specijalne aktivnosti muzeja Rukopis Library
0353-7552 978-953-6664-49-8 2017 hrvatski MDC library Zagreb Muzejski dokumentacijski centar Muzeologija časopis Miklošević, Željka, Kocijan, Maja (Miklošević, Željka (urednik), Kocijan, Maja (urednik)) Tema broja: Razvoj publike u muzejima: istraživački i evaluacijski pristupi aktivnostima i programima.
U Suradnji sa Odsjekom za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u "Muzeologiji" 54 objavljeni su rezultati istraživanja koja su provele magistre Muzeologije i upravljanja baštinom, a koji se odnose na evaluaciju posjetilaca/korisnika muzeja. Gost urednik ovoga broja je dr. sc. Željka Miklošević s Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koja je uvodnim člankom „Društvena uloga muzeja u 21. st. – razvijanje odnosa s korisnicima, sudionicima i suradnicima“ dala pregled današnjih trendova u muzejskom sektoru vezano za evaluaciju i istraživanje korisnika kao temelja razvoja publike kao i osnovna obilježja istraživačkih pristupa.
U članku Vedrane Kristić pod naslovom „Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija“, autorica provodi istraživanje na radionicama Arheološkog muzeja u Zagrebu namijenjenim osnovnoškolskoj djeci i predlaže model njihovog vrednovanja. Dorotea Fotivec se u članku „Prijevodi tekstova na muzejskoj izložbi“ bavi prijevodima tekstova u Muzeju grada Zagreba koje najčešće koriste turisti te donosi njihove stavove vezane uz ovaj muzej i tekstove.
Korak prema upoznavanju višestrukih profila korisnika zagrebačkog MSU-a čini Raša Savić tekstom „Estetska iskustva posjetitelja Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu“. Na temelju teorije estetskog iskustva kategorizira posjetitelje i ukazuje na njihove potrebe, zadovoljstva te smjer kojim Muzej krenuti prema određenim oblicima razvoja publike. Istraživanje muzejskih djelatnika po pitanju korištenja digitalnih marketinških alata donosi Ana Pia Matijaš u članku pod naslovom „Korištenje digitalnih marketinških alata u hrvatskim muzejima“. Rezultatima ankete pokazuje status i stav struke o marketinškim aktivnostima i te načine na koji se određeni digitalni alati koriste.
Facebook, kao jedan od digitalnih alata, uglavnom u muzejima korišten za marketing, analizira Ileana Kurtović u članku „Facebook u muzejskoj komunikaciji“ u kojem daje analizu načina na koji svjetski muzeji koriste ovu društvenu mrežu. Zadnji tekst pod naslovom „Izložba '45. Hrvatskog povijesnog muzeja na Facebooku – kako vrednovati aktivnosti korisnika?“ primjer je korištenja ove društvene mreže u jednom hrvatskom muzeju. Rebeka Knajs, magistra muzeologije i upravljanja baštinom u suradnji s jednom od autorica i suradnica na izložbi '45 u Hrvatskom povijesnom muzeju, Anom Filep i Mašom Pokupčić daje pregled istraživanja načina na koji se događa komunikacija između Muzeja i online korisnika. Istraživanje korisnika Visitors Evaluacija Časopis Library
1988 Solinger, Janet (Solinger, Janet) hrvatski engleski Tekst usporedno na hrv. i engl. jeziku Nastojanja da se privuku manjinske grupe u Smithsonian Institution : američko iskustvo članak Pisk, Tomislav (Pisk, Tomislav (prevoditelj)) Visitors Public relations Smithsonian Institution (Washington) Washington Library
1994 McManus, Paulette (McManus, Paulette) hrvatski Tekst predavanja održanog 10. travnja 1995. u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu, u organizaciji Zveze muzejev Slovenije i Muzejskog dokumentacijskog centra iz Zagreba.-Bibliografija Procjena - opisivanje i razumijevanje posjetitelja muzeja, njihovih potreba i reakcija članak Visitors Izlaganje sa skupa Library
196 Minček, Maja (Minček, Maja) hrvatski Storage Zagreb Vlast. nakl. Literatura. Publika zagrebačkih galerija : struktura, navike i sklonosti rukopis Muzeji, galerije i zbirke Visitors Zagreb Rukopis Seminarski rad Library
2005 Weber-Kainz, Barbara (Weber-Kainz, Barbara) hrvatski Tekst preuzet iz "Neues Museum", srpanj 2005., str. 7-13.- Bibliografija Strategije za turističku internacionalizaciju muzeja : tema "Muzeji i kulturni turizam" članak Muzeji i turizam Visitors Kulturni turizam Library
1 - 12 from 15
Choose page:
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more