hr | en
Language: njemački Place: Opladen
  • Filter

Collection

Type

Author

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, place

Theme, period

Genre

Viewing results 1 - 2 of 2

search field:

3-8100-3504-1
2002
Winkler, Kurt (Winkler, Kurt)
njemački
MDC library
Opladen
(Berliner Schriften zur Museumskunde)
Leske + Budrich
Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Bibliografija
Museum und Avantgarde : Ludwig Justis Zeitschrift "Museum der Gegenwart" und die Musealisierung des Expressionismus
Book
U muzeološkoj biblioteci berlinskog Instituta za muzeologiju, kao 17. u nizu objavljena je knjiga Kurta Winklera "Muzeji i avangarda". U njoj autor razmatra problematiku muzealiziranja ekspresionizma na primjeru programa koji je Ludwig Justis, direktor berlinske Nacionalne galerije, objavio u novinama njemačkih muzeja za novu umjetnost "Museum der Gegenwart" (1930-1933.). Winkler je tematiku u knjizi razradio unutar nekoliko poglavlja. U prvome je dao povijesni pregled i razvoj muzeja suvremene umjetnosti, u drugome je predstavio povijesni razvoj i promjene muzejske politike berlinske Nacionalne galerije. Treće poglavlje Winkler je posvetio Justisovim novinama, a u četvrtom objašnjava pojam suvremene umjetnosti. U posljednjim poglavljima iznosi smjernice za izgradnju suvremenih muzeja te primjer muzealiziranja umjetničkog smjera ekspresionizma. Knjiga sadržava i opsežnu bibliografiju te kazalo imena.
Muzeologija, teorija
expressionism
Library

search field:

3-8100-2078-8
1999
Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot)
njemački
MDC library
Opladen
(Berliner Schriften zur Museumskunde)
Leske + Budrich
Bibliograf. bilješke ispod teksta
Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen
Book
"Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja.
Marketing
SAD
Monografija
Library