hr | en
Language: njemački Theme, place: SAD
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Theme, place

Genre

Viewing results 1 - 3 of 3

search field:

1956
njemački
Storage
Linz
Neue Galerie der Stadt
Moderne Kunst aus USA : Photoausstellung : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Neuen Galerie der Stadt Linz in Zusammenarbeit mit dem Amerika-Haus, Linz, Neue Galerie Linz, 5. Mai - 2. Juni 1956
Book
Steichen, Edward (Steichen, Edward (autor uvoda, predgovora))
Izložba, likovna
Moderna umjetnost
Umjetnost, američka
SAD
Katalog izložbe
Library

search field:

1956
njemački
Storage
Wien
Brueder Rosenbaum
Moderne Kunst aus USA : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Wiener Secession, der Zentralvereinigung der Architekten, des United States Information Service : Secession Wien, 5. Mai - 2. Juni 1956
Book
Drimmel, Heinrich, Thompson, Llewellyn E. (Drimmel, Heinrich (autor uvoda, predgovora), Thompson, Llewellyn E. (autor uvoda, predgovora))
Grafika
Arhitektura
Moderna umjetnost
Izložba, likovna
Likovna umjetnost
Umjetnost, američka
Museum of modern art (New York)
SAD
Katalog izložbe
Library

search field:

3-8100-2078-8
1999
Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot)
njemački
MDC library
Opladen
(Berliner Schriften zur Museumskunde)
Leske + Budrich
Bibliograf. bilješke ispod teksta
Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen
Book
"Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja.
Marketing
SAD
Monografija
Library