1956 njemački Storage Linz Neue Galerie der Stadt Moderne Kunst aus USA : Photoausstellung : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Neuen Galerie der Stadt Linz in Zusammenarbeit mit dem Amerika-Haus, Linz, Neue Galerie Linz, 5. Mai - 2. Juni 1956 Book Steichen, Edward (Steichen, Edward (autor uvoda, predgovora)) Izložba, likovna Moderna umjetnost Umjetnost, američka SAD Katalog izložbe Library
1956 njemački Storage Wien Brueder Rosenbaum Moderne Kunst aus USA : aus den Sammlungen des Museum of Modern Art New York : veranstaltet von der Wiener Secession, der Zentralvereinigung der Architekten, des United States Information Service : Secession Wien, 5. Mai - 2. Juni 1956 Book Drimmel, Heinrich, Thompson, Llewellyn E. (Drimmel, Heinrich (autor uvoda, predgovora), Thompson, Llewellyn E. (autor uvoda, predgovora)) Grafika Arhitektura Moderna umjetnost Izložba, likovna Likovna umjetnost Umjetnost, američka Museum of modern art (New York) SAD Katalog izložbe Library
3-8100-2078-8 1999 Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot) njemački MDC library Opladen (Berliner Schriften zur Museumskunde) Leske + Budrich Bibliograf. bilješke ispod teksta Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen Book "Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja. Marketing SAD Monografija Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more