2018 MDC library Dubrovnik Dom Marina Držića Gimnazija Dundo Maroje u očima gimnazijalaca : Dom Marina Držića, Dubrovnik, 5. lipnja 2018. Book Vraglov, Matea (Vraglov, Matea (urednik)) Publikacija nastala u okviru projekta suradnje Doma Marina Držića i Gimnazije Dubrovnik "Držić u očima gimnazijalaca", tijekom kojeg, već drugu godinu zaredom, učenici produbljuju svoje znanje o Marinu Držiću i njeovu nasljeđu dramskim, likovnim, istraživačkim i poučnim radom. (preuzeto iz publikacije) Muzeji i škole Muzejska pedagogija Dom Marina Držića (Dubrovnik) Držić, Marin Muzejsko-edukativna publikacija Library
2010 Ivanišin Kardum, Katarina (Ivanišin Kardum, Katarina) MDC library Dubrovnik Vlast. nakl. Stručna radnja 2010.- Bibliografija.- Mentorica: Malina Zuccon Martić Pedagoške radionice : istraživanje mogućnosti izrade modela tune Thunnus thynnus (Linnaeus, 1758) na temelju muzejskih predmeta, glave i repa tune iz Prirodoslovnog muzeja Dubrovnik rukopis Prirodoslovni muzej Dubrovnik (Dubrovnik) (Prirodoslovni muzej Dubrovnik (Dubrovnik) (ustanova)) U radu je opisana ideja i provedba pedagoških radionica Prirodoslovnog muzeja Dubrovnik, čiji je cilj bio istraživanje mogućnosti izrade modela tune Thunnus thynnus, jedne od ugroženih vrsta Jadranskoga mora, čiji je primjerak iznimno velike glave i repa iz 1897. g. izložen u dubrovačkom muzeju. Tim su se radionicama nastojali povezati znanost i kreativni rad radi popularizacije znanosti. Edukativna radionica Muzejska pedagogija Prirodoslovni muzeji i zbirke Prirodoslovni muzej (Dubrovnik) Rukopis Stručni rad Library
2017 Tullio, Dubravka (Tullio, Dubravka) MDC library Dubrovnik Vlast. nakl. Stručni rad 2017. za zvanje muzejski pedagog.- Mentorica Malina Zuccon Martić.- Bibliografija Umjetnost u službi prirodoslovlja : muzejsko-pedagoški rad u Prirodoslovnom muzeju Dubrovnik rukopis Prirodoslovni muzej Dubrovnik (Dubrovnik) (Prirodoslovni muzej Dubrovnik (Dubrovnik) (ustanova)) Muzejska pedagogija Prirodoslovni muzej (Dubrovnik) Rukopis Stručni rad Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more