hr | en
Place: London Theme: Odnosi s javnošću
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Genre

Viewing results 1 - 2 of 2
cooperator:
publisher:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-071291
1994
engleski
MDC library
London
Routledge
Museum Association
Tekstovi više autora.- Index.
Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
Book
Boylan, Patrick J. (Boylan, Patrick J. (urednik))
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Odnosi s javnošću
Marketing
Muzeologija
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-907164-35-8
1987
Blume, Hilary (Blume, Hilary)
MDC library
London
Charities Advisory Trust
Summary
The museum trading handbook
Book
Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima.
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Marketing
Priručnik
Library