hr | en
Place: Opladen Genre: Monografija
  • Filter

Collection

Type

Author

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, place

Genre

Viewing results 1 - 2 of 2
author:
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

3-8100-1486-9
1997
Mikus, Anne (Mikus, Anne)
MDC library
Opladen
(Berliner Schriften zur Museumskunde)
Leske + Budrich
Bibliografija
Firmenmuseen in der BRD : Schnittstelle zwischen Kultur und Wirtschaft
Book
Muzeji tvrtki specifičnost su na muzejskoj sceni te ih autorica dr. Anne Mikus u knjizi "Muzeji tvrtki u SR Njemačkoj – razmeđe između kulture i gospodarstva" istražuje upravo imajući na umu njihovu ulogu razmeđa i poveznice između kulture i gospodarstva. Ti muzeji ekvilibriraju između zadovoljenja očekivanja publike i svojih osnivača. Polazi se od definiranja pojma muzeja tvrtke u odnosu prema drugim vrstama zbirki u tvrtkama: arhivu tvrtke, korporacijskoj zbirci, privatnoj zbirci poduzetnika, "umjetnosti na radnome mjestu", izložbama i galerijama koje pripadaju tvrtki. Dvojba osnovati muzej ili dodijeliti kolekciji status odjela tvrtke, pitanje je koje je aktualno u Hrvatskoj kao i u Njemačkoj. Razmatra se položaj muzeja tvrtki u kontekstu njemačke muzejske scene, njihova uloga kulturnog posrednika u poduzetničkoj kulturi, javni i privatni aspekti promocije kulture te njihovo mjesto unutar muzeologije. Drugi dio knjige daje analizu rezultata istraživanja muzeja tvrtki prema vrsti, osnivaču, ulaznicama, zbirkama, strukturi posjetitelja i dr. te statističke podatke. Rezultati se temelje na istraživanju provedenome 1992. g., kada je upitnikom obuhvaćeno 150 muzeja (5% ukupnog broja muzeja). U trećem se dijelu na brojnim konkretnim primjerima prezentira "efikasnost" takvih muzeja i njihovo konkretno značenje u obama sustavima: u kulturnome i poduzetničkome. Muzeji se promatraju s različitih aspekata unutarnjeg funkcioniranja i djelovanja prema javnosti. U dodacima se, između ostaloga, nalazi popis muzeja tvrtki u Njemačkoj, razvrstan prema gradovima, i upitnik koji je bio upućen muzejima. Riječ je o temeljitoj obradi teme s teoretskoga i empirijskog stajališta autorice koja radi u Berlinu kao slobodna stručnjakinja za komunikaciju. (M.F.)
Muzeologija, teorija
Muzeji u sastavu
Muzej, tvornički
Njemačka
Monografija
Library

search field:

3-8100-2078-8
1999
Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot)
njemački
MDC library
Opladen
(Berliner Schriften zur Museumskunde)
Leske + Budrich
Bibliograf. bilješke ispod teksta
Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen
Book
"Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja.
Marketing
SAD
Monografija
Library