3-8100-1486-9 1997 Mikus, Anne (Mikus, Anne) MDC library Opladen (Berliner Schriften zur Museumskunde) Leske + Budrich Bibliografija Firmenmuseen in der BRD : Schnittstelle zwischen Kultur und Wirtschaft Book Muzeji tvrtki specifičnost su na muzejskoj sceni te ih autorica dr. Anne Mikus u knjizi "Muzeji tvrtki u SR Njemačkoj – razmeđe između kulture i gospodarstva" istražuje upravo imajući na umu njihovu ulogu razmeđa i poveznice između kulture i gospodarstva. Ti muzeji ekvilibriraju između zadovoljenja očekivanja publike i svojih osnivača. Polazi se od definiranja pojma muzeja tvrtke u odnosu prema drugim vrstama zbirki u tvrtkama: arhivu tvrtke, korporacijskoj zbirci, privatnoj zbirci poduzetnika, "umjetnosti na radnome mjestu", izložbama i galerijama koje pripadaju tvrtki. Dvojba osnovati muzej ili dodijeliti kolekciji status odjela tvrtke, pitanje je koje je aktualno u Hrvatskoj kao i u Njemačkoj. Razmatra se položaj muzeja tvrtki u kontekstu njemačke muzejske scene, njihova uloga kulturnog posrednika u poduzetničkoj kulturi, javni i privatni aspekti promocije kulture te njihovo mjesto unutar muzeologije. Drugi dio knjige daje analizu rezultata istraživanja muzeja tvrtki prema vrsti, osnivaču, ulaznicama, zbirkama, strukturi posjetitelja i dr. te statističke podatke. Rezultati se temelje na istraživanju provedenome 1992. g., kada je upitnikom obuhvaćeno 150 muzeja (5% ukupnog broja muzeja). U trećem se dijelu na brojnim konkretnim primjerima prezentira "efikasnost" takvih muzeja i njihovo konkretno značenje u obama sustavima: u kulturnome i poduzetničkome. Muzeji se promatraju s različitih aspekata unutarnjeg funkcioniranja i djelovanja prema javnosti. U dodacima se, između ostaloga, nalazi popis muzeja tvrtki u Njemačkoj, razvrstan prema gradovima, i upitnik koji je bio upućen muzejima. Riječ je o temeljitoj obradi teme s teoretskoga i empirijskog stajališta autorice koja radi u Berlinu kao slobodna stručnjakinja za komunikaciju. (M.F.) Muzeologija, teorija Muzeji u sastavu Muzej, tvornički Njemačka Monografija Library
3-8100-2078-8 1999 Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot (Schuck-Wersig, Petra, Wersig, Gernot) njemački MDC library Opladen (Berliner Schriften zur Museumskunde) Leske + Budrich Bibliograf. bilješke ispod teksta Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen Book "Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja. Marketing SAD Monografija Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more