hr | en
Type: Book Theme: Muzejska pedagogija
97 - 108 from 344
Viewing results 97 - 108 of 344
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-674-97104-2
2017
Lubar, Steven (Lubar, Steven)
engleski
MDC library
Cambridge
Harvard University Press
Notes.- Index.
Inside the lost museum : curating, past and present
Book
Introduction: Explore Part I: Collect 1. Why Collect? 2. Collectable 3. Acquisitions 4. In the Field 5. Who Collects? Part II: Preserve 6. Into the Storeroom 7. Paperwork 8. The Ethics of Objects Part III: Display 9. Objects, Stories, and Visitors 10. Objects on Display 11. Organ izations and Juxtapositions 12. Explanations and Encounters 13. Setting the Scene 14. Turned Inside Out Part IV: Use 15. What Use Is a Museum? 16. Museums Make Communities 17. Learning from Things 18. Teaching with Things 19. The Promise of Museums Coda: Critique Notes Acknowledgments Illustration Credits Index
Odnosi s javnošću
Muzejska pedagogija
Zaštita muzejskih predmeta
Izlaganje
Sabiranje
Library
author:
cooperator:
Holloway, Jonathan Scott (autor uvoda, predgovora)
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-0-7591-2437-0
2016
Rose, Julia (Rose, Julia)
engleski
MDC library
Lanham
(Interpreting history)
Rowman & Littlefield Publishers
Bibliography.- Index.
Interpreting difficult history at museums and historic sites
Book
Holloway, Jonathan Scott (Holloway, Jonathan Scott (autor uvoda, predgovora))
Uz obilježavanje Međunarodnoga dana muzeja kojim se muzeje ove godine želi potaknuti na prezentaciju neželjene, teške baštine, iz fundusa knjižnice MDC-a preporučamo novi naslov, knjigu „Interpreting Difficult History at Museums and Historic Sites“ koja može pružiti inspiraciju, nova znanja, ali i ohrabrenje za muzejsku komunikaciju sadržaja koje bi njihova publika najviše voljela da ne postoje ili veći dio nje uopće i ne zna za njihovo postojanje. Riječ je o djelu Julie Rose, ravnateljice West Baton Rouge Museum, knjizi objavljenoj u ediciji „Interpretacija povijesti“ (Interpreting History) American Association for State and Local History. Autorica je s pogledom na raskošne plantažne kuće uz koje je radilo i umiralo roblje kupljeno i prodavano kao imovina, izrekla tezu kako ljudi često imaju prirodnu averziju prema bolnim povijesnim temama te ih nastoje u potpunosti potisnuti iz svojih sjećanja. Muzeji stoga radije govore o životu plantažera nego o porobljenim obiteljima koje su ga omogućavale. No, autorica svojom knjigom naglašava kako je upravo uloga muzeja izuzetno važna u tumačenju teškoga naslijeđa i pružanju pomoći posjetiteljima da ju shvate i prihvate. Čak štoviše, imparativ muzejske djelatnosti je sudjelovanje u stvaranju socijalne jednakosti. Na stranicama svoje knjige Julia Rose je predstavila svoju edukativnu psihoanalitičku teoriju koja nudi načine kako se može prevladati otpor teškim temama na prirodan i informativan način, nazivajući svoju metodologiju “komemorativnom muzejskom pedagogijom“. Naime, upravo je otpor prema teškim temama poput rata, ropstva, genocida, masovnih uništenja ili nekih drugih traumatičnih povijesnih događaja, ključ za njegovo otklanjanje. Muzeji moraju uspostaviti ravnotežu između emocija svojih posjetitelja (tuge, zabrinutosti..) i svoje odgovornosti za podučavanje o ljudskoj patnji! Uz pomoć muzejskih interpretatora, kustosa, vodiča, pedagoga, posjetitelji se motiviraju i potiču na razgovor, nova pitanja, višestruko sagledavanje muzejskih izložaka što će dovesti do njihova razmišljanja, promišljanja, preispitivanja i u konačnici razumijevanja i prihvaćanja prezentiranih tema. Kako bi se kod ljudi postigao učinak aktivne empatije i razumijevanja, muzej treba potaknuti njihov interes, a zatomiti odbijanje. Autorica čak smatra da će ovakav pristup muzeja teškim temama pomoći u društvenim, političkim i osobnim promjena posjetitelja. Svoju teoriju potkrijepljenu brojnim primjerima iz muzejske prakse, autorica je izložila u šest poglavlja poprativši ju opsežnom bibliografijom. Više informacija o radu autorice, njezinoj knjizi, ali i nizu dobrih muzejskih primjera te pristupnica na relevantne izvore dostupno je na http://interpretingdifficulthistory.com/ (pristupljeno 5.5.2017).
Teško naslijeđe
Muzejska pedagogija
Library

search field:

2002
MDC library
Pula
Arheološki muzej Istre
Iskrice iz Muzeja 5 : Histri
Book
Muzejska pedagogija
Katalog izložbe
Library

search field:

1998
Širec, Ljubica, Kos-Paliska, Vera, Šverko, Zvonko (Širec, Ljubica, Kos-Paliska, Vera, Šverko, Zvonko)
MDC library
Pula
Arheološki muzej Istre
Iskrice iz muzeja - svjetlost stakla : Međunarodni dan muzeja, 18. svibnja '98., Galerija Amfiteatar, Pula
Book
Muzejska pedagogija
Library

search field:

1999
MDC library
Pula
Arheološki muzej Istre
Iskrice iz muzeja 2 : kamen : Galerija Amfiteatar Pula, 19.5. 1999. u 12h
Book
Muzejska pedagogija
Deplijan izložbe
Library

search field:

2000
MDC library
Pula
Arheološki muzej Istre
Iskrice iz muzeja 3 : metal - sarkofag vremena : AMI, Pula, 24. svibnja 2000.
Book
Muzejska pedagogija
Library

search field:

978-953-7677-24-4
2019
Tomaš, Goranka (Tomaš, Goranka)
hrvatski
MDC library
Trogir
Muzej grada Trogira
Izložba Godina od sto čuda : drugi dio : Muzej grada Trogira, 19. - 30.11. 2019.
Book
Umjetnost, dječja
Muzejska pedagogija
Edukativna radionica
Muzej grada Trogira (Trogir)
Katalog izložbe
Library

search field:

2001
Krklec, Vlasta (Krklec, Vlasta)
MDC library
Krapina
Muzej krapinskog pračovjeka Hušnjakovo
Izložbe o tjelovježbi i športu : Muzej krapinskog pračovjeka
Book
Muzejska pedagogija
Međunarodni dan muzeja
Muzejska igra
2001.
Library

search field:

2001
Edukativna muzejska akcija (Edukativna muzejska akcija)
MDC library
Zagreb
Hrvatski športski muzej
U prilogu i pozivnica, ulaznica i prospekt
Jačajmo se svakodnevno : izložbe o tjelovježbi i športu, 18.4. - 18.5. 2001.
Book
Muzejska pedagogija
Međunarodni dan muzeja
Muzejska igra
2001.
Zagreb
Mapa
Library

search field:

2016
MDC library
Koprivnica
Muzej grada Koprivnice
KUL Hlebine 2016. : Galerija naivne umjetnosti Hlebine, 23. - 30.7. 2016. = kultura, umjetnost, logorovanje : Galerija naivne umjetnosti Hlebine, 23. - 30.7. 2016.
Book
Kušenić, Helena (Kušenić, Helena (autor uvoda, predgovora))
Izložba, fotografija
Muzejska pedagogija
Brošura
Library

search field:

978-953-6153-53-x
2008
Codacci-Terlević, Giulia (Codacci-Terlević, Giulia)
hrvatski
talijanski
MDC library
Pula
(Katalozi pedagoške službe / Arheološki muzej Istre)
Arheološki muzej Istre
Tekst usporedo na hrv. i tal. jez.- Bibliografija
Kada su u Istri živjele polarne lisice...
Book
Likovna radionica
Muzejska pedagogija
Umjetnost, dječja
Katalog izložbe
Library

search field:

1997
MDC library
Sesvete
Muzej Prigorja
Kako je cvijet mirisao u Muzeju Prigorja
Book
Habuš-Skendžić, Dubravka, Petrinec, Irena (Habuš-Skendžić, Dubravka (autor), Petrinec, Irena (fotograf))
Muzejska pedagogija
Katalog izložbe
Library
97 - 108 from 344