2005 Domić-Orlandić, Marina (Domić-Orlandić, Marina) MDC library Split Vlast. nakl. Stručna radnja 2005..- Bibliografija.- Mentorica Malina Zuccon-Martić Pregled pedagoške djelatnosti Prirodoslovnog muzeja u Splitu rukopis Prirodoslovni muzej i zoološki vrt (Split) (Prirodoslovni muzej i zoološki vrt (Split) (ustanova)) Uz kraći povijesni pregled pedagoške djelatnosti Prirodoslovnog muzeja i ZOO vrta u Splitu, detaljnije je predstavljena muzejska edukativna radionica “Što kriju kućice iz mora?”. Radionice su organizirane radi boljeg upoznavanja djece s predmetima malakološke zbirke koja se od 2002. godine nalazi u stalnom postavu Muzeja zahvaljujući donaciji obitelji pok. Ante Bakotića. Osim upoznavanja najčešćih vrsta puževa i školjkaša u Jadranu, cilj radionice bio je razvoj ekološke svijesti i približavanje muzejskim sadržajima. Muzejska pedagogija Edukativna radionica Prirodoslovni muzeji i zbirke Prirodoslovni muzej i zoološki vrt. Malakološka zbirka (Split) Split Rukopis Stručni rad Library
2000 Ževrnja, Nediljko (Ževrnja, Nediljko) MDC library Split Vlast. nakl. Stručna radnja 2000..- Bibliografija: str. 25. Zbirke algi Prirodoslovnog muzeja u Splitu i kratki osvrt na ostale herbarijske zbirke rukopis Prirodoslovni muzej i zoološki vrt (Split) (Prirodoslovni muzej i zoološki vrt (Split) (ustanova)) U radu su iznijeti podaci o osnivanju herbarijskih zbirki, općem i brojčanom stanju herbarija na području Dalmacije, stanju herbarijske zbirke Prirodoslovnog muzeja iz Splita. Priložena je biografije botaničara čiji se herbariji ili dijelovi herbarija nalaze u Muzeju te onih botaničara koji su istraživali floru Hrvatske i Dalmacije te opis herbarija algi Giovannia Battista Sandrija i Marije Selebam de Cattani. Opisani su postupci sabiranja, prepariranja i konzerviranja algi, smještaj, oprema i materijal za zaštitu herbarija. Zbirka algi Herbarij Prirodoslovni muzej i zoološki vrt (Split) Split Rukopis Stručni rad Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more