hr | en
Theme: Muzeologija
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Theme, place

Theme, period

Genre

121 - 132 from 340
Viewing results 121 - 132 of 340
numerical data:
No. 38, 39, 40, 41, 42, supplem. (1995)
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0994-1908
1995
Storage
Dijon
Office de Cooperation et d'Information Museographiques
Broj 42 Lalettre de lžOCIM ujedno je i časopis MUSEES, vol.17, br. 2
La lettre de l'OCIM
časopis
Broj 42 Lalettre de l`OCIM ujedno je i easopis MUSEES, vol.17, br. 2. - Izlazi zajedno s publikacijom: Musees (vol.17, no.2) ISSN, 0706-098x.
Muzeologija
Časopis
Library
publisher:
Seyssel  :  Champ Vallon , 1984
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

2-903528-42-X
1984
Dagognet, Francois (Dagognet, Francois)
francuski
MDC library
Seyssel
(Collection Milieux)
Champ Vallon
Le musee sans fin
Book
Muzeologija
Francuska
Library

search field:

2-551-12899-4
1992
Cote, Michel (Cote, Michel (ed.))
MDC library
Montreal
(Collection Museo)
Societe des musees quebecois
Tekstovi više autora .- Bibliograf. bilješke uz tekstove
Les tendances de la museologie au Quebec
Book
Publikacija objedinjuje 11 radova sudionika trećeg foruma o muzeološkim tendencijama u Kanadi (27. 3. 1992., Quebec) u organizaciji Društva muzeja Quebeca (Societe des musees Quebecois). Elaborirani su neki od postulata - prvo kulturne institucije ne žive dovoljno u relaciji s okolinom, drugi se odnosi na muzejske profesionalce koji imaju različite aspiracije, vizije i želje te su odgovorni za sudbinu svojih ustanova, treći postulat odnosi se na publiku o kojoj bi se muzeji trebali više brinuti kako o onoj sadašnjoj tako i o onoj potencijalnoj budućoj. Teme izlaganja odnose se na financiranje, konzervaciju, probleme povećanja posjeta muzeja, suradnju privatnih muzeja i državnih muzeja, unapređenje muzejske profesije, međumuzejsku stručnu suradnju na međunarodnoj razini, razvoj drugih muzeoloških modela, identificiranje tendencija koje određuju budućnost, i tako dalje. Muzeološki forum je mjesto izmejne iskustava, mišljenja pa i sučeljavanja različitih stavova. U organizacijskom smislu, doprinos Forumu dao je Muzej civilizacije i Ured za zaštićene parkove prirode.
Muzeologija
Kanada
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library

search field:

0-9536047-2-1
2003
engleski
MDC library
London
National Museum Directors Conference
Bibliografija
Loans between national and non-national museums : new standards and practical guidelines
Book
Osnovnu zadaću omogućivanja pristupa muzejskim zbirkama nacionalni muzeji ostvaruju putem izložaba, istraživanja, publiciranja, ali i posudbom građe drugim javnim muzejima. U uvodnom tekstu publikacije «Posudbe između nacionalnih i nenacionalnih muzeja» naglašeno je da se u Velikoj Britaniji u godini posuđuju tisuće muzejskih predmeta, što je rezultiralo izradom «Praktičnog vodiča za olakšanu posudbu» koja se temelji na «Standardu za nacionalne muzeje i galerije». Tekst vodiča donosi vrlo precizne i jasne smjernice o svim potrebnim koracima i postupcima unutar tematskih poglavlja: «Istraživanje građe i planiranje»; «Procedure i administracija»; «Police osiguranja»; «Zaštita, okruženje i izlaganje»; «Pakiranje, transport i pratnja»; «Postavljanje i održavanje»; «Dugoročne posudbe». Uz grafičko isticanje značajnih definicija ili smjernica te popratnu bibliografiju, publikacija se čita kao praktičan priručnik.
Vrste muzeja
Muzeologija
Muzej, nacionalni
Priručnik
Library

search field:

0-415-20815-7
1999
Chitty, Gill, Baker, David (Chitty, Gill (ed.), Baker, David)
engleski
MDC library
London ; New York
(Issues in heritage management)
Routledge
Tekstovi više autora .- Bibliograf. bilješke uz tekst.- Index
Managing historic sites and buildings : reconciling presentation and preservation
Book
Usklađivanje zaštite i prezentacije osnovne su aktivnosti u okruženju povijesne baštine. Ovoj aktualnoj problematici istovremene zaštite i promocije kulturne baštine povijesnih gradova i zgrada, posvećena je i knjiga eseja trinaest renomiranih stručnjaka, kustosa, konzervatora, arheologa, arhitekta. Krenuvši od teze da je osnovna svrha cjelokupnog procesa upravljanja baštinom u komuniciranju znanja radi potpunijeg razumijevanja ljudske prošlosti, autori svojim esejima nastoje istražiti kako ih u tome podržavaju ideologije, strategije, taktike i tehnike zaštite i prezentacije. Uvodnim tekstom, David Baker, konzultant za zaštitu povijesnog okruženja, dao je teoretski pregled i osnovu ilustriranu pomno odabranim primjerima iz Velike Britanije u sljedećim poglavljima. Naime, obrađeno je nekoliko osnovnih općih tema - arheološki lokaliteti i spomenici (Avebury, Hadrian`s Wall), dvorci i ljetnikovci, crkve i katedrale (Wigmore Castle, Norton Priory, Stokesay Castle u Shropshireu), povijesni parkovi i vrtovi (Brodsworth), noviji vojni ostaci kao i skupina primjera industrijske arheologije (Ironbridge Gorge) i arhitekture dvadesetog stoljeća.
Muzeologija
Kulturna baština
Povijesne zgrade
Upravljanje
Monografija
Library

search field:

0-408-01411-3
1984
Thompson, M.A. John (Thompson, M.A. John)
MDC library
London ; Butterworths
Museums Association
Tekstovi više autora .- Str. 541-553: Index
Manual of curatorship : a guide to museum practice
Book
Muzeologija
Nabavna politika
Muzejsko poslovanje
Visitors
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-7506-0822-6
1996
Harrison, Richard (Harrison, Richard (ed.))
engleski
MDC library
Oxford
Butterworth-Heinemann
Tekstovi više autora .- Index
Manual of heritage management
Book
Opsežan prirucnik sadrži 31 esej korisnih savjeta i strucnih uputa za poslovanje i skrb o kulturnoj i prirodnoj baštini. Tekstovi više autora ( J. Griffin, A. Coleman, B. Roberts, D. Fleming, A. Jones, R. Scott, T. Robinson, itd.) grupirani su u pet tematskih poglavlja - 1. Vizija, strategija i združeno planiranje (Vision, strategy and corporate planning), 2. Zaštita prirodne i ljudski stvorene baštine (Conserving the natural and man-made heritage), 3. Fundiranje i djelotvorno upravljanje (Funding and operations management), 4. Interpretacija i prezentacija (Interpretation and presentation), 5. Marketing (Marketing).
Muzeologija
Marketing
Kulturna baština
Zaštita kulturne baštine
Zaštita prirodne baštine
Priručnik
Library

search field:

978-1-5381-6211-8
2024
Dexter Lord, Gail (Dexter Lord, Gail)
engleski
MDC library
Lanham
Rowman & Littlefield Publishers
Glossary.- Notes.- Index
Manual of museum management : for museums in dynamic change
Book
Priručnik za upravljanje muzejima predstavlja opsežnu i detaljnu analizu: načela organizacije muzeja, načina kojima ljudi rade zajedno kako bi postigli muzejske ciljeve i načine kojima muzeji, veliki i mali, mogu najučinkovitije funkcionirati. Treće izdanje priručnika nudi ažurirane informacije o ključnim aspektima muzejske prakse koji danas dominiraju – sve od „ravnijih“ organizacijskih modela, zajedničkog vodstva, procvata digitalne prakse i složenosti na terenu, muzeja i društvene pravde, napornog rada i pozitivnih nagrada angažmana zajednice i partnerstva, „ravnoteže“ platforme do alternativnih modela prihoda.
Muzejsko osoblje
Upravljanje
Muzeologija
Priručnik
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-15293-3
1998
McLean, Fiona (McLean, Fiona)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Notes .- References.- Index
Marketing the museum
Book
Marketing je proces koji međusobno povezuje organizaciju i ljude zbog profita, zadovoljavanja njihovih različitih potreba i želja, i slično. Autorica u ovoj knjizi nastoji odgovoriti na pitanje da li je moguće definirati "proizvod" koji moderni muzej može ponuditi svojoj publici. Da li su teorije o marketinškom razvoju za proizvodnju dobara u bilo kojem smislu relevantne kao iskustvo za posjet muzejima? Ili, kako anti-marketinški lobi vjeruje, da li marketing igra samo neznatnu ulogu u muzejskoj djelatnosti? U ovoj knjizi, marketing muzeja nije promatran u smislu "prozvoda" već kao proces kojim se gradi relacija između publike i muzeja. Ova studija je idealan vodič za muzeje koji su na putu da savladaju brojne prepreke sa ciljem ostvarenja marketinške orjentacije. Pružena su praktična rješenja i opisani specifični načini kojima marketing može biti dobro skrojen za potrebe muzeja te postati koristan kao prihvatljiv dio današnjih muzeja u ostvarenju njihovog ultimativnog cilja a to je usluga zajednice. Deset eseja grupirano je u dva poglavlja. Prvo - Pitanja i osporavanja (definiranje muzejskog i marketinškog konteksta, muzejskog okruženja, odnosa muzeja i publike). Drugo - Praksa (muzejske prodavaonice, muzejski proizvodi, komunikacija muzejskim proizvodima, atraktivnost ponude, implementacija marketinških nastojanja, budući razvoj marketinga u muzejima).
Marketing
Muzeologija
Priručnik
Library
numerical data:
Heft 61
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0931-7961
2007
MDC library
Berlin
Staatliche Museen zu Berlin - Preussischer Kulturbesitz
Nastavak časopisa: Materialien aus dem Institut fuer Museumskunde
Materialien aus dem Institut fuer Museumsforschung
časopis
Muzeologija
Statistička istraživanja
Časopis
Library
numerical data:
Heft 64
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0931-7961
2010
MDC library
Berlin
Staatliche Museen zu Berlin - Preussischer Kulturbesitz
Nastavak časopisa: Materialien aus dem Institut fuer Museumskunde
Materialien aus dem Institut fuer Museumsforschung
časopis
Muzeologija
Statistička istraživanja
Časopis
Library
publisher:
numerical data:
Heft 40
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0931-7961
1994
Storage
Berlin
Staatliche Museen zu Berlin
Heft 40: Erhebung der Besuchszahlen an den Museen der Bundesrepublik Deutschland fuer das Jahr 1993
Materialien aus dem Institut fuer Museumskunde
časopis
Muzeologija
Časopis
Library
121 - 132 from 340