hr | en
Theme: Nakladništvo
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Genre

Viewing results 1 - 6 of 6
cooperator:
Glamuzina, Goran (prevoditelj)
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-355-791-5
2024
Phillips, Angus, Kovač, Miha (Phillips, Angus, Kovač, Miha)
hrvatski
MDC library
Zagreb
(Posebna izdanja)
Naklada Ljevak
Prijevod djela: Is this a book?
Je li ovo knjiga?
Book
Glamuzina, Goran (Glamuzina, Goran (prevoditelj))
Uslijed razvoja IT tehnologija, medijske i komunikacijske industrije, uključujući i nakladništvo, fokus su usmjerile prema onim medijima koji nude brze, multimedijalne sadržaje, koji su brzo dostupni i koji imaju velik oglašivački potencijal. Knjigu se u tom kontekstu, iako je riječ o mediju koji je stoljećima bio temelj prijenosa ljudske kulture i znanja, počelo smatrati tradicionalnim i zastarjelim medijem, a katkad se čuju mišljenja da će njezina proizvodnja vrlo brzo biti obustavljena. Već je u takvim pristupima razvidno posvemašnje nepoznavanje i nerazumijevanje bitnih obilježja knjige, koja je i fizički predmet, i duhovni sadržaj koji taj predmet nosi, i kulturološki artefakt, i sociološki čimbenik, i estetski, grafičko-oblikovni izričaj. Preuzeto sa: https://www.ljevak.hr/angus-phillips/33045-je-li-ovo-knjiga.html
Elektronička knjiga
Nakladništvo
Knjiga
Zvučna građa
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-303-868-1
2015
Tomašević, Nives (Tomašević, Nives)
MDC library
Zagreb
(Bibliotheca Academica)
Naklada Ljevak
Kratice.- Bibliografija.- Kazalo imena.
Kreativna industrija i nakladništvo
Book
Kreativna industrija
Nakladništvo
Monografija
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-222-754-3
2016
Blažević, Leonardo (Blažević, Leonardo)
hrvatski
MDC library
Zagreb
Naklada Jesenski i Turk
Bibl. bilj. ispod teksta.- Literatura i izvori.- Kazalo.- Dodatak: upitnik
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu
Book
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. (Sažetak preuzet s https://www.vbz.hr/book/moc-marketinga-u-knjiznom-nakladnistvu/)
Marketing
Nakladništvo
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-303-557-4
2012
Horvat, Jasna, Tomašević, Nives (Horvat, Jasna, Tomašević, Nives)
MDC library
Zagreb
Zadar
(Bibliotheca Academica)
Naklada Ljevak
Sveučilište u Zadru
Bibliografija.- Kazalo.
Nevidljivo nakladništvo
Book
Književnica Jasna Horvat i dr. sc. Nives Tomašević, docentica na Odjelu za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru s dugogodišnjim iskustvom rada u nakladništvu, suautorice su knjige „Nevidljivo nakladništvo“ objavljene u ediciji „Bibliotheca Academica“. Knjiga se bavi vrlo aktualnom, ali nedovoljno afirmiranom tematikom nakladništva kao jednom od bitnih sastavnica kreativne industrije. Polazeći od suvremenih i u posljednje vrijeme iznimno atraktivnih pojmova postmaterijalizma, kreativne ekonomije i proizvođenja kulturnog identiteta, autorice pružaju nov pogled na nakladništvo kao dio kulturne i kreativne industrije. Naime, knjige su neizostavan proizvod (nevidljive) nakladničke djelatnosti unutar kulturne i kreativne industrije. Nakladništvo je „nevidljivo“ sve do materijalizacije njegova produkta - knjige, ali je i tada u njezinoj sjeni. Svoja su razmišljanja o knjizi i čitanju, autorice podijelile u dva poglavlja - „Nakladnički proizvod i kreativna ekonomija“ te „Kulturna baština i nakladništvo“. Prvo poglavlje nudi pregled brojnih definicija kulture, kulturne i kreativne ekonomije, industrije dokolice, književnoga nagrađivanja, resursa knjige, dokumentarizma prisutnog u književnoj produkciji i postmaterijalizma. Drugo se poglavlje bavi poveznicom kulturne baštine i nakladništva te knjigom kao integralnim dijelom nacionalnog kulturnog identiteta. Knjiga je namijenjena studentima informacijskih znanosti, nakladništva i komunikologije, ali je korisna i muzejskoj zajednici koja nevidljivo, ali vrlo značajno svojim izdavačkim proizvodima sudjeluje u izgradnji kulturnog nacionalnog konteksta.
Nakladništvo
Udžbenik
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-303-483-6
2012
Jelušić, Srećko (Jelušić, Srećko)
MDC library
Zagreb
(Bibliotheca Academica)
Naklada Ljevak
Bibliograf. bilješke uz tekst.- Bibliografija.- Kazalo.
Ogledi o nakladništvu
Book
Nakladništvo
Monografija
Library

search field:

978-953-56937-9-6
2013
Jakobović, Zvonimir (Jakobović, Zvonimir)
MDC library
Zagreb
(Biblioteka Elektrotehničkog društva Zagreb)
Kiklos - krug knjige
Kazala.- Bibliografija.
Pisanje i uređivanje stručnih i znanstvenih publikacija
Book
Nakladništvo
Priručnik
Library