978-953-355-791-5 2024 Phillips, Angus, Kovač, Miha (Phillips, Angus, Kovač, Miha) hrvatski MDC library Zagreb (Posebna izdanja) Naklada Ljevak Prijevod djela: Is this a book? Je li ovo knjiga? Book Glamuzina, Goran (Glamuzina, Goran (prevoditelj)) Uslijed razvoja IT tehnologija, medijske i komunikacijske industrije, uključujući i nakladništvo, fokus su usmjerile prema onim medijima koji nude brze, multimedijalne sadržaje, koji su brzo dostupni i koji imaju velik oglašivački potencijal. Knjigu se u tom kontekstu, iako je riječ o mediju koji je stoljećima bio temelj prijenosa ljudske kulture i znanja, počelo smatrati tradicionalnim i zastarjelim medijem, a katkad se čuju mišljenja da će njezina proizvodnja vrlo brzo biti obustavljena. Već je u takvim pristupima razvidno posvemašnje nepoznavanje i nerazumijevanje bitnih obilježja knjige, koja je i fizički predmet, i duhovni sadržaj koji taj predmet nosi, i kulturološki artefakt, i sociološki čimbenik, i estetski, grafičko-oblikovni izričaj. Preuzeto sa: https://www.ljevak.hr/angus-phillips/33045-je-li-ovo-knjiga.html Elektronička knjiga Nakladništvo Knjiga Zvučna građa Library
978-953-222-754-3 2016 Blažević, Leonardo (Blažević, Leonardo) hrvatski MDC library Zagreb Naklada Jesenski i Turk Bibl. bilj. ispod teksta.- Literatura i izvori.- Kazalo.- Dodatak: upitnik Moć marketinga u knjižnom nakladništvu Book Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima.
(Sažetak preuzet s https://www.vbz.hr/book/moc-marketinga-u-knjiznom-nakladnistvu/) Marketing Nakladništvo Library
978-953-303-557-4 2012 Horvat, Jasna, Tomašević, Nives (Horvat, Jasna, Tomašević, Nives) MDC library Zagreb Zadar (Bibliotheca Academica) Naklada Ljevak Sveučilište u Zadru Bibliografija.- Kazalo. Nevidljivo nakladništvo Book Književnica Jasna Horvat i dr. sc. Nives Tomašević, docentica na Odjelu za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru s dugogodišnjim iskustvom rada u nakladništvu, suautorice su knjige „Nevidljivo nakladništvo“ objavljene u ediciji „Bibliotheca Academica“. Knjiga se bavi vrlo aktualnom, ali nedovoljno afirmiranom tematikom nakladništva kao jednom od bitnih sastavnica kreativne industrije. Polazeći od suvremenih i u posljednje vrijeme iznimno atraktivnih pojmova postmaterijalizma, kreativne ekonomije i proizvođenja kulturnog identiteta, autorice pružaju nov pogled na nakladništvo kao dio kulturne i kreativne industrije. Naime, knjige su neizostavan proizvod (nevidljive) nakladničke djelatnosti unutar kulturne i kreativne industrije. Nakladništvo je „nevidljivo“ sve do materijalizacije njegova produkta - knjige, ali je i tada u njezinoj sjeni. Svoja su razmišljanja o knjizi i čitanju, autorice podijelile u dva poglavlja - „Nakladnički proizvod i kreativna ekonomija“ te „Kulturna baština i nakladništvo“. Prvo poglavlje nudi pregled brojnih definicija kulture, kulturne i kreativne ekonomije, industrije dokolice, književnoga nagrađivanja, resursa knjige, dokumentarizma prisutnog u književnoj produkciji i postmaterijalizma. Drugo se poglavlje bavi poveznicom kulturne baštine i nakladništva te knjigom kao integralnim dijelom nacionalnog kulturnog identiteta. Knjiga je namijenjena studentima informacijskih znanosti, nakladništva i komunikologije, ali je korisna i muzejskoj zajednici koja nevidljivo, ali vrlo značajno svojim izdavačkim proizvodima sudjeluje u izgradnji kulturnog nacionalnog konteksta. Nakladništvo Udžbenik Library
978-953-56937-9-6 2013 Jakobović, Zvonimir (Jakobović, Zvonimir) MDC library Zagreb (Biblioteka Elektrotehničkog društva Zagreb) Kiklos - krug knjige Kazala.- Bibliografija. Pisanje i uređivanje stručnih i znanstvenih publikacija Book Nakladništvo Priručnik Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more