978-1-62958-191-0 2017 Samis, Peter, Michaelson, Mimi (Samis, Peter, Michaelson, Mimi) engleski MDC library London ; New York Routledge Bibliography.- Index. Creating the visitor-centered museum Book Visitors Odnosi s javnošću Monografija Library
0-7185-1466-1 1992 Belcher, Michael (Belcher, Michael) MDC library Leicester; London (Leicester Museum Studies Series) Leicester University Press Bibliography .- Index Exhibitions in museums Book Knjiga sadrži 13 eseja grupiranih u pet tematskih cjelina: Prvi dio - Odnosi muzeja i njihove publike (The interface between museum and public); drugi dio - Muzejske izložbe (Museum exhibitions: comunication function, modes and types); treci dio - Izložbena politika, planiranje i upute (Exhibition policy, planning and brief); cetvrti dio - Izložbena oprema (The exhibition environment); peti dio - Muzejski posjetioci i izložbeni ucinak (The museum visitor and exhibition effectiveness). Izlaganje Odnosi s javnošću Visitors Muzeologija Izložbena oprema Monografija Library
2-11-003006-2 1993 Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean (Bayart, Denis, Benghozi, Pierre-Jean) francuski MDC library Paris Documentation Francaise Bibliographie Le tournant commercial des musees en France et a l'etranger Book Autori u ovoj knjizi s naslovom "Prekretnica u ekonomiji muzeja u Francuskoj i inozemstvu" razmatraju suvremenu problematiku marketinga u muzejima - utjecaj razvoja trgovine na poslovanje muzeja te trgovina unutar njih u kojima se prodaje muzejski propagandni materijal. Knjiga se može smatrati priručnikom za organizaciju museum-shopa u suvremenim muzejima. Marketing Odnosi s javnošću Muzeologija, teorija Francuska Monografija Library
0-415-11672-4 1995 MDC library London ; New York Routledge Tekstovi više autora .- Bibliografske bilješke ispod teksta.- Index Museum, media, message Book Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean (ed.)) Knjiga sadržava tekstove izlaganja sudionika na Trecoj medunarodnoj konferenciji Museum studies na University of Leicester, održanoj u travnju 1993. godine. Izmedu 120 sudionika iz cijelog svijeta, jedan od sudionika bio je i prof. Ivo Maroevic iz Hrvatske. Tekstovi objedinjeni u ovoj knjizi problematiziraju muzej kao jedan od komunikacijskih medija u suvremenom društvu koje svojim evolutivnim procesima neminovno uvjetuju i promjene u nacinu i principu komuniciranja muzeja sa svojom publikom i društvom opcenito. Odnosi s javnošću Muzeologija, teorija Monografija Library
0-415-06857-6 1996 Hooper-Greenhill, Eilean (Hooper-Greenhill, Eilean) engleski MDC library London ; New York Routledge Glossary .- Bibliography.- Index Museums and their visitors Book Autorica mnogih muzeoloških studija, ovaj put predstavlja odnos muzeja i njihovih posjetitelja koji se mijenja usporedo s promjenama koje dolaze s krajem našeg stoljeca. Obrada ove složene teme tematizirana je u devet poglavlja: 1.Ubrzane promjene (Forces for change) - suvremeno doba te ubrzani razvoj znanosti i tehnologije namece i promjene u odnosu muzeja prema svojoj publici koji se odražava i novim odnosom muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova; 2. Komunikacija u teoriji i praksi (Communication in theory and practice) - odnos teorije komunikacije i prakse u suvremenim muzejima; 3.Tko posjecuje muzeje (Who goes to museums?) - analiza posjetitelja i njihovih kulturnih potreba; 4. Istraživanje i razvoj (Research and evaluation) - upitnici, intervjui, analize ciljanih grupa neophodni za istraživanje i unapredivanje odnosa; 5. Dobrodošli (Welcoming visitors) - kako privuci posjetitelje i kojim sadržajima; 6. Reagiranje na potrebe posjetitelja (Responding to visitor needs); 7. Jezik i tekst (Language and texts) - katalozi, plakati, legende, reklame; 8.Muzeji-idealno okružje za ucenje (Museums: ideal learning environments); 9. Organiziranje muzeja za posjetitelje (Managing museums for visitors). Visitors Muzejska pedagogija Odnosi s javnošću Muzeologija Monografija Library
953-181-012-5 1997 Inglis, Fred (Inglis, Fred) MDC library Zagreb Barbat AGM Naslov izvornika: Fred Inglis, Media Theory: an introduction (Basil Blackwell Ltd., 1990.) .- Bibliografija uz tekst.- Indeks Teorija medija Book Knjiga o teoriji komunikaciji i medijima komunikacije (govor, pismo, film, TV, CD-ROM, itd) za prenošenje informacija. Autor naglašava potrebu dobrog odabira medija koji mora biti zajednički komunikatoru i recipijentu kako bi se uspostavila potpuna komunikacija, odnosno razumijevanje informacije. Uz nove medije javljaju se i nove potrebe za njihovim poznavanjem i primjenjivanjem kako u svakodnevnom životu i raznim specifičnim oblicima komunikacije, tako i u komunikaciji muzeja i galerija sa svojim posjetiteljima. Knjiga sadrži poglavlja: Kratka povijest komunikacije; Teorija masovnoga društva i utjecaj tehnologije; Knjige brojeva; Teorije ideologije; Od semiotike do diskursa; Institucije: politička ekonomija medija; Problem slušateljstva; Stvaranje i mišljenje: rad s kamerom; Narativi kulture i obrazovanje građana; Pitanje vremena: kako izvesti teoriju iz prakse (bibliografija popraćena komentarom). Odnosi s javnošću Mediji Komunikologija Monografija Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more