hr | en
Collection: Library Genre: Priručnik
  • Filter
133 - 144 from 357
Viewing results 133 - 144 of 357

search field:

1989
Frković, Alojzije (Frković, Alojzije)
Storage
Zagreb
Lovački savez Hrvatske
Bibliografija
Lovačke trofeje : obrada, ocjenjivanje i vrednovanje : evropska divljač
Book
Lovstvo
Priručnik
Library

search field:

953-95207-7-0
2006
Short, Daniel, Green, Garo (Short, Daniel, Green, Garo)
hrvatski
MDC library
Zagreb
Dobar plan
Kazalo
Macromedia dreamweaver 8 : praktični priručnik
Book
Priručnik
Library

search field:

978-956-319-583-5
2008
MDC library
Santiago de Chile
Centro de Documentacion de Bienes Patrimonales, DIBAM
Bibliografske bilješke uz tekst.
Manual de registro y documentacion de bienes culturales
Book
Čileanski Centar za dokumentaciju kulturne baštine (Centro de Documentación de Bienes Patrimoniales - CDBP) objavio je 2008.g. "Priručnik za inventarizaciju i dokumentaciju kulturnih dobara" (Manual de registro y documentacion de bienes culturales). Priručnik je namijenjen svim stručnjacima iz Čilea i drugih zemalja Latinske Amerike koji se bave inventarizacijom kulturnih dobara i izradom ostale popratne dokumentacije o muzejskoj građi, crkvenim zbirkama ili zbirkama u vlasništvu nekih drugih ustanova. Cilj priručnika je na jasan i pregledan način, s nizom primjera, olakšati, ubrzati i standardizirati mnoge aktivnosti vezane za pojedine dokumentacijske postupke. Priručnik se sastoji od dva glavna tematska dijela. Prvi je dio "Priručnik" (Manual) i donosi osam tekstova u kojima je obrađena tematika inventarizacije i dokumentacije, osnovni elementi opisa predmeta kulturne baštine, označavanje predmeta, fotografska dokumentacija, upravljanje zbirkama, međunarodni standardi, izgled i struktura inventarne kartice, izrada kataloga muzejskih predmeta. Svaka je tematika popraćena nizom primjera i popratnom literaturom. Drugi dio priručnik obuhvaća sadržajnu obradu predmeta i posvećen je ikonografiji, osnovnim pojmovima automatizirane obrade podataka, izradi stručnih vokabulara i tezaurusa. U prilogu je međunarodna konvencija za zaštitu kulturnih dobara od krađe i ilegalne trgovine, kao i praktični rječnik s definicijama osnovnih pojmova obrađenih u priručniku. Izgled, uvez i grafička oprema pridonose lakom čitanju i pronalaženju traženih sadržaja u priručniku. Autori tekstova su stručnjaci s područja registracije, dokumentacije i očuvanja kulturnih dobara te drugih institucija DIBAM-a: Ada Fernandez, Cynthia Valdivieso, Gloria Núñez Paz, Juan Manuel Martinez, Helena Horta, Lina Nagel, Roubillard Marcela, Eva María Bustos Richter i Roxana Marisol Seguel. Priručnik je dostupan i u elektroničkom obliku na URL:http://www.aatespanol.cl/taa/publico/ftp/archivo/MANUAL_WEB.pdf
Dokumentacijski postupci
Dokumentiranje
Priručnik
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-7506-0822-6
1996
Harrison, Richard (Harrison, Richard (ed.))
engleski
MDC library
Oxford
Butterworth-Heinemann
Tekstovi više autora .- Index
Manual of heritage management
Book
Opsežan prirucnik sadrži 31 esej korisnih savjeta i strucnih uputa za poslovanje i skrb o kulturnoj i prirodnoj baštini. Tekstovi više autora ( J. Griffin, A. Coleman, B. Roberts, D. Fleming, A. Jones, R. Scott, T. Robinson, itd.) grupirani su u pet tematskih poglavlja - 1. Vizija, strategija i združeno planiranje (Vision, strategy and corporate planning), 2. Zaštita prirodne i ljudski stvorene baštine (Conserving the natural and man-made heritage), 3. Fundiranje i djelotvorno upravljanje (Funding and operations management), 4. Interpretacija i prezentacija (Interpretation and presentation), 5. Marketing (Marketing).
Muzeologija
Marketing
Kulturna baština
Zaštita kulturne baštine
Zaštita prirodne baštine
Priručnik
Library

search field:

978-1-5381-6211-8
2024
Dexter Lord, Gail (Dexter Lord, Gail)
engleski
MDC library
Lanham
Rowman & Littlefield Publishers
Glossary.- Notes.- Index
Manual of museum management : for museums in dynamic change
Book
Priručnik za upravljanje muzejima predstavlja opsežnu i detaljnu analizu: načela organizacije muzeja, načina kojima ljudi rade zajedno kako bi postigli muzejske ciljeve i načine kojima muzeji, veliki i mali, mogu najučinkovitije funkcionirati. Treće izdanje priručnika nudi ažurirane informacije o ključnim aspektima muzejske prakse koji danas dominiraju – sve od „ravnijih“ organizacijskih modela, zajedničkog vodstva, procvata digitalne prakse i složenosti na terenu, muzeja i društvene pravde, napornog rada i pozitivnih nagrada angažmana zajednice i partnerstva, „ravnoteže“ platforme do alternativnih modela prihoda.
Muzejsko osoblje
Upravljanje
Muzeologija
Priručnik
Library
publisher:
Paris :  UNESCO , 1953.
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

1953
Courter Osborn, Elodie (Courter Osborn, Elodie)
francuski
Storage
Paris
(Musees et monuments)
UNESCO
Manuel des expositions itinerantes
Book
Priručnik
Library

search field:

978-1-5381-4295-0
2021
Mon, Lorri, Koontz, Christie (Mon, Lorri, Koontz, Christie)
engleski
MDC library
Lanham
Rowman & Littlefield Publishers
Bibliography.- Index
Marketing and Social Media : a Guide for Libraries, Archives, and Museums
Book
Društvena mreža
Marketing
Priručnik
Library

search field:

953-157-487-1
2006
Pavičić, Jurica, Alfirević, Nikša, Aleksić, Ljiljana (Pavičić, Jurica, Alfirević, Nikša, Aleksić, Ljiljana)
MDC library
Zagreb
(Udžbenici Sveučilišta u Splitu = Manualia Universitatis studiorum Spalatensis)
Masmedia
Bibliograf. bilješke uz tekst.- Kazala.
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Book
Problematika poslovnog upravljanja (management) i marketinga u kulturnim ustanovama prvi je put u hrvatskoj stručnoj literaturi obrađena u knjizi "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti". Knjiga je ponajprije namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd., ali je iznimno korisna i praktičarima u muzejima i drugim kulturno-umjetničkim ustanovama i organizacijama, kojima bi mogla poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema. Autori knjige su Jurica Pavičić, izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, mr. sc. Ljiljana Aleksić, direktorica marketinške agencije Hera i Nikša Alfirević, docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Tematika je obrađena unutar pet cjelina: Uvod; Spoznavanje okruženja i organizacije; Vještine za učinkovito upravljanje organizacijom; Marketing: planiranje i primjena; Izdvojene teme u marketingu i menadžmentu institucija kulture i umjetnosti. Uz knjigu je priložen i DVD koji sadržava 24 intervjua sa stručnjacima iz važnijih kulturnih i umjetničkih institucija u Hrvatskoj, među kojima je i intervju s mr. sc. Vesnom Jurić-Bulatović (MUO) i dr. sc. Jadranom Antolovićem (Ministarstvo kulture RH).
Upravljanje
Kulturna politika
Marketing
Priručnik
Udžbenik
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-15293-3
1998
McLean, Fiona (McLean, Fiona)
engleski
MDC library
London ; New York
Routledge
Notes .- References.- Index
Marketing the museum
Book
Marketing je proces koji međusobno povezuje organizaciju i ljude zbog profita, zadovoljavanja njihovih različitih potreba i želja, i slično. Autorica u ovoj knjizi nastoji odgovoriti na pitanje da li je moguće definirati "proizvod" koji moderni muzej može ponuditi svojoj publici. Da li su teorije o marketinškom razvoju za proizvodnju dobara u bilo kojem smislu relevantne kao iskustvo za posjet muzejima? Ili, kako anti-marketinški lobi vjeruje, da li marketing igra samo neznatnu ulogu u muzejskoj djelatnosti? U ovoj knjizi, marketing muzeja nije promatran u smislu "prozvoda" već kao proces kojim se gradi relacija između publike i muzeja. Ova studija je idealan vodič za muzeje koji su na putu da savladaju brojne prepreke sa ciljem ostvarenja marketinške orjentacije. Pružena su praktična rješenja i opisani specifični načini kojima marketing može biti dobro skrojen za potrebe muzeja te postati koristan kao prihvatljiv dio današnjih muzeja u ostvarenju njihovog ultimativnog cilja a to je usluga zajednice. Deset eseja grupirano je u dva poglavlja. Prvo - Pitanja i osporavanja (definiranje muzejskog i marketinškog konteksta, muzejskog okruženja, odnosa muzeja i publike). Drugo - Praksa (muzejske prodavaonice, muzejski proizvodi, komunikacija muzejskim proizvodima, atraktivnost ponude, implementacija marketinških nastojanja, budući razvoj marketinga u muzejima).
Marketing
Muzeologija
Priručnik
Library

search field:

1959
Edwards, John James, Edwards, Malcolm John (Edwards, John James, Edwards, Malcolm John)
engleski
Storage
London
Oxford University Press
Bibliograf. bilj. na kraju teksta.- Index.
Medical museum technology
Book
Prepariranje
Konzervatorsko-restauratorski postupci
Muzej medicine
Priručnik
Library

search field:

1969
ruski
Storage
Moskva
Ministerstvo kul'tur'y RSFSR
Naučno-issledovatel'skij institut muzeevedenija
Tekstovi više autora
Metodika ekspozicionnoj i massovoj naučno-prosvetitel'noj rabot'y otdelov prirod'y kraevedčeskih muz
Book
Muzeologija
Priručnik
Library

search field:

1961
Taborsky, Karel (Taborsky, Karel)
češki
Praha
(Muzejní práce : studijní, metodický a informační materiál)
Kabinet muzejni a vlastivedne prace pri Narodnim Museu
Paginacija svezaka: sv. 1: str. 1-392.; sv. 2: str. 395-667, 89 str. s tablama.
Metodika zoologickych praci v muzeich
Book
Zaštita muzejskih predmeta
Prepariranje
Prirodoslovni muzeji i zbirke
Zoologija
Priručnik
Library
133 - 144 from 357