hr | en
Year: 1994 Theme: Odnosi s javnošću
  • Filter

Collection

Type

Author

Cooperator

Year

Publisher

Place

Language

Theme

Theme, person

Genre

Viewing results 1 - 4 of 4
numerical data:
31 (1994). Str. 33 - 36
type:
collection:
Library - Analitika

search field:

1994
Zgaga, Višnja (Zgaga, Višnja)
hrvatski
Bilješke
Antun Bauer i public relationas
članak
Odnosi s javnošću
Bauer, Antun
Stručni članak
Library
cooperator:
publisher:
London :  Routledge , 1994 ; London :  Museum Association , 1994
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

0-415-071291
1994
engleski
MDC library
London
Routledge
Museum Association
Tekstovi više autora.- Index.
Museums 2000 : politics, people, professionals and profit
Book
Boylan, Patrick J. (Boylan, Patrick J. (urednik))
Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit.
Marketing
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library

search field:

90-71465-30-6
1994
Leeuw, Riet de (Leeuw, Riet de (ed.))
MDC library
Hague
Rijksdienst Beeldende Kunst
Bibliography
Museums and public participation : report of a debate on 20 April 1994. at the Koninklijk Instituut voor de Tropen, Amsterdam
Book
Knjiga donosi zakljucne ideje i stavove diskusije održane (20.IV. 1994., Amsterdam) o ulozi muzeja u suvremenom društvu i sudjelovanju njihove publike u oblikovanju muzejskog suvremenog djelovanja. Diskusija je sažeta u tri teme: I. Vrijednosti i uzori (Values and standards) - da li su uzori i vrijednosti koje muzeji prezentiraju svojoj publici zaista i njihovi; II. Koji muzeji/koje ciljane grupe (Which museums/Which target groups?) - koji muzeji za kakve interesne, starosne, socijalne (itd.) grupe posjetilaca; III. Pristup - unutrašnji i vanjski pogled (The Approach.An inside view/an outside view) - utjecaj i važnost marketinga na relaciji muzej-publika.
Marketing
Muzeologija
Odnosi s javnošću
Visitors
Zbornik stručnih i znanstvenih skupova
Library

search field:

1994
Ljubičić, Boris (Ljubičić, Boris)
Summary
Muzej za umjetnost i obrt - vizualni identitet
članak
Dizajn
Odnosi s javnošću
Vizualni identitet
Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb)
Library