0-415-071291 1994 engleski MDC library London Routledge Museum Association Tekstovi više autora.- Index. Museums 2000 : politics, people, professionals and profit Book Boylan, Patrick J. (Boylan, Patrick J. (urednik)) Urednik Patrick Boylan sabrao je tekstove referata i diskusija s medunarodne konferencije "Muzeji 2000." održane u svibnju 1989. u Londonu. Autori (L. S. Roman, E. Moody, D. Horne, S. Ghose, T. Šola, N. Cossons, P. Perrot, F. Verbaas) nastojali su definirati muzej buducnosti problematizirajuci ulogu muzeja na pragu 21. stoljeca. Cetiri osnovne teme konferencije bile su - buducnost muzeja u odnosu na njihovu politiku, ljude/publiku, profesiju/profesionalizam i profit. Marketing Muzeologija Odnosi s javnošću Zbornik stručnih i znanstvenih skupova Library
90-71465-30-6 1994 Leeuw, Riet de (Leeuw, Riet de (ed.)) MDC library Hague Rijksdienst Beeldende Kunst Bibliography Museums and public participation : report of a debate on 20 April 1994. at the Koninklijk Instituut voor de Tropen, Amsterdam Book Knjiga donosi zakljucne ideje i stavove diskusije održane (20.IV. 1994., Amsterdam) o ulozi muzeja u suvremenom društvu i sudjelovanju njihove publike u oblikovanju muzejskog suvremenog djelovanja. Diskusija je sažeta u tri teme: I. Vrijednosti i uzori (Values and standards) - da li su uzori i vrijednosti koje muzeji prezentiraju svojoj publici zaista i njihovi; II. Koji muzeji/koje ciljane grupe (Which museums/Which target groups?) - koji muzeji za kakve interesne, starosne, socijalne (itd.) grupe posjetilaca; III. Pristup - unutrašnji i vanjski pogled (The Approach.An inside view/an outside view) - utjecaj i važnost marketinga na relaciji muzej-publika. Marketing Muzeologija Odnosi s javnošću Visitors Zbornik stručnih i znanstvenih skupova Library
1994 Ljubičić, Boris (Ljubičić, Boris) Summary Muzej za umjetnost i obrt - vizualni identitet članak Dizajn Odnosi s javnošću Vizualni identitet Muzej za umjetnost i obrt (Zagreb) Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more