953-6484-61-7 2006 Rončević, Ivana (Rončević, Ivana) hrvatski engleski MDC library Zagreb Moderna galerija Tekst usporedno na hrv. i engl. jez. 10 škola - 10 umjetnika Book Muzejska pedagoška radionica Muzeji i škole Muzejska pedagogija Katalog izložbe Library
978-953-6484-72-2 2006 Rončević, Ivana (Rončević, Ivana) hrvatski engleski MDC library Zagreb Moderna galerija Tekst usporedno na hrv. i engl. jez. 10 škola - 10 umjetnika Book Muzejska pedagoška radionica Muzejska pedagogija Muzeji i škole Katalog izložbe Library
978-953-6484-84-6 2007 Rončević, Ivana (Rončević, Ivana) hrvatski engleski MDC library Zagreb Moderna galerija Tekst usporedno na hrv. i engl. jez. 10 škola - 10 umjetnika Book Muzejska pedagoška radionica Muzeji i škole Muzejska pedagogija Katalog izložbe Library
2019 Dragičević, Martinela (Dragičević, Martinela) engleski MDC library Mali Lošinj Lošinj Museum A walk through the Lošinj museums : colouring book and guide for children Book Solis, Bernard (Solis, Bernard (prevoditelj)) Muzejska pedagogija Lošinjski muzej (Mali Lošinj) Muzejsko-edukativna publikacija Vodič, dječji Library
3-88513-846-8 1999 engleski MDC library (International perspectives in adult education) Institut für Internationale Zusammenarbeit des Deutschen Volkshochschul-Verbandes, IIZ, DVV Tekstovi više autora .- Bibliograf. bilješke uz tekstove Adult education and the museum : final report on the Socrates project TM-AE-1-995-DE-1 supported by the DGXXII of the European Commission Book Martin, Brain (Martin, Brain (urednik)) Institut za međunarodnu suradnju njemačkog udruženja za obrazovanje odraslih 1995. godine pokrenuo je zajednički projekt europskih muzeja i galerija na razvijanju edukativnih programa za odrasle. Publikacija sadrži izvješće o dvogodišnjem radu na projektu AEM (Adult Education and Museum) koji se odvijao u 15 zemalja članica Europske Unije u sklopu šireg projekta "Sokrates". Osnovna svrha projekta je unapređenje i promocija muzejske edukativne djelatnosti na temelju dobrih europskih primjera koji su koristili postojeće muzejske potencijale, a u skladu sa suvremenom koncepcijom muzeja i njegove uloge u društvu. Nakon uvodnih poglavlja, publikacija sadrži tekstove o novim perspektivama (npr. E. Nuissl "Muzeji kao obrazovne ustanove", P. Federighi "Redefinirana uloga muzeja", J.-C. Ammann "Muzeji i umjetničke galerije kao kolektivne memorije", itd.), izvješća o radu muzejskih ustanova uključenih u projekt (Austrija, Belgija, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Irska, Italija, Luksemburg, Nizozemska, Portugal, Španjolska, Švedska, Velika Britanija) te zaključna razmatranja i preporuke. Muzeologija Obrazovanje Muzejska pedagogija Zbornik stručnih i znanstvenih skupova Library
978-953-7615-00-0 2008 hrvatski engleski MDC library MDC library Zagreb Muzej suvremene umjetnosti Min. sistemski zahtjevi: OS Microsoft Windows HP, Intel Pentium IV procesor ili noviji, 512 MB radne memorije, CD/DVD pogon.- Spremnica: 15x15 cm Avanture Vita i Nade : Donacija gradu Zagrebu, Zbirka Vjenceslava Richtera i Nade Kareš Richter elektronička građa Meštrić, Vesna (Meštrić, Vesna (urednik)) Interaktivni CD-ROM "Avanture Vita i Nade" najnoviji je edukativni projekt Muzeja suvremene umjetnosti, osmišljen unutar pedagoške djelatnosti Zbirke Richter, donacije arhitekta Vjenceslava Richtera i njegove supruge Nade Kareš Richter Gradu Zagrebu (URL: http://www.msu.hr/#/hr/22/). CD-ROM je namijenjen djeci osnovnoškolske dobi i sadržava 11 likovnih vježbi koje učenicima omogućuju interaktivni pristup, kreativnu igru, ali i učenje na temelju radova umjetnika, pojmovnik umjetnosti, informacije o Zbirci i umjetničkim radovima Vjenceslava Richtera te o novomu Muzeju suvremene umjetnosti i dr. Projekt se razvijao tijekom 2007. i 2008. g. u suradnji s djecom, umjetnicima, dizajnerima i kustosima Muzeja. Glavni likovi, Vito i Nada, stvoreni su na temelju zamisli učenice Eve Kovač, a nazvani su prema Richterovim skulpturama. Autorica koncepcije i stručnih tekstova je Vesna Meštrić, kustosica Zbirke Richter, autorica scenarija i zadataka je Jelena Bračun, a autorica ilustracija Mirela Ivanković Bielen. Autor grafičkog oblikovanja i programiranja je Dizajn studio (R)evolucija. Muzejska pedagogija Zbirka Vjenceslava Richtera i Nade Kareš Richter (Zagreb) Vodič, muzejski Muzejsko-edukativna publikacija Muzejsko-edukativna publikacija Library
1956 Harrison, Molly (Harrison, Molly) engleski Storage Paris UNESCO Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Bibliografija. Education abstracts : Museums in education časopis Muzeji i škole Muzejska pedagogija Časopis Zbornik sažetaka Library
1960 engleski Storage Paris UNESCO Educational Studies and Documents časopis Tema broja: UNESCO regional seminar on the educational role of museums Muzejska pedagogija Časopis Library
1996 Cukrov, Tončika (Cukrov, Tončika) engleski Storage Zagreb Vlast. nakl. Prilozi i fotokopije fotografskog materijala. Educational activity in Zagreb museums by the middle nineties of the 20th century rukopis Muzejski dokumentacijski centar (Zagreb) (Muzejski dokumentacijski centar (Zagreb) (ustanova)) Stručna radnja za zvanje kustosa na engleskom jeziku Muzejska pedagogija Zagreb Rukopis Stručni rad Library
1983 engleski MDC library Leiden (Reinwardt studies in museology) Reinwardt Academy Tekstovi više autora .- References Exhibition design as an educational tool Book Izlaganje Visitors Muzejska pedagogija Muzejski dizajn Monografija Library
2-89544-105-7 2006 ICOM-CECA (ICOM-CECA) engleski francuski španjolski MDC library Paris ICOM-CECA Tekstovi više autora. Familles, ecoliers et personnes agees au muse : recherches et perspectives = research and trends = investigaciones y perspectivas Book Dufresne-Tasse, Colette (Dufresne-Tasse, Colette (ed.)) Komitet za edukaciju i kulturnu akciju (Committee for education and cultural action – CECA) jedan je od najstarijih međunarodnih ICOM-ovih komiteta. Oko 1 000 članova iz 70 zemalja taj komitet ujedno čini i jednim od najbrojnijih. Ciljevi Komiteta su podupiranje razvoja muzejske pedagogije i kulturnih akcija, stvaranje međunarodnoga foruma za razmjenu znanja i iskustava, osmišljavanje, podržavanje i promocija istraživačkih programa i projekata s područja njegove nadležnosti, širenje novih znanja i podržavanje profesionalnih standarda, suradnja s drugim ICOM-ovim komitetima. Kako bi ostvarila te ciljeve, CECA je razvila svoju izdavačku djelatnost (http://ceca.icom.museum/01_cms/details.asp?ID=12), koja obuhvaća časopise "ICOM education" i "CECA Newsletter", zbornike radova s konferencija i skupova te zbirke studija. Četvrta knjiga radova i studija posvećena je rezultatima projekta istraživanja posjetitelja muzeja – obitelji, školske djece i posjetitelja treće životne dobi ("Families, schoolchildren and seniors at the museum: research and trends"). Knjiga okuplja radove većeg broja autora i pisana je na tri službena ICOM-ova jezika (engleskome, francuskome i španjolskom jezik) te je tako dostupna široj međunarodnoj muzejskoj zajednici. Urednica publikacije je Colette Dufresne-Tasse, predsjednica CECA-e. Muzejska pedagogija Monografija Library
978-0-674-97104-2 2017 Lubar, Steven (Lubar, Steven) engleski MDC library Cambridge Harvard University Press Notes.- Index. Inside the lost museum : curating, past and present Book Introduction: Explore
Part I: Collect
1. Why Collect?
2. Collectable
3. Acquisitions
4. In the Field
5. Who Collects?
Part II: Preserve
6. Into the Storeroom
7. Paperwork
8. The Ethics of Objects
Part III: Display
9. Objects, Stories, and Visitors
10. Objects on Display
11. Organ izations and Juxtapositions
12. Explanations and Encounters
13. Setting the Scene
14. Turned Inside Out
Part IV: Use
15. What Use Is a Museum?
16. Museums Make Communities
17. Learning from Things
18. Teaching with Things
19. The Promise of Museums
Coda: Critique
Notes
Acknowledgments
Illustration Credits
Index Odnosi s javnošću Muzejska pedagogija Zaštita muzejskih predmeta Izlaganje Sabiranje Library
1 - 12 from 32
Choose page:
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more