0-11-290483-1 1991 Dexter Lord, Gail, Lord, Barry (Dexter Lord, Gail (ed.), Lord, Barry) engleski MDC library London HMSO Tekstovi više autora .- Glossary.- Bibliography.- Index The manual of museum planning Book Iscrpan i nizom strucnih i prakticnih savjeta koncipiran prirucnik za muzejsko planiranje pri proširenju muzeja, njegovoj renovaciji ili pri planiranju nove muzejske zgrade. Nakon uvodnog dijela o procesima muzejskog planiranja, slijedi 20 clanaka istaknutih muzejskih strucnjaka grupiranih u tri teme. Prvi dio - Planiranje za ljude (Planning for people) obraduje planiranje s aspekta muzejske uloge u njegovoj društvenoj zajednici i širem regionalnom kontekstu, uspostavi komunikacije muzeja s njegovim posjetiteljima, razvoju marketinga i raznih oblika odnosa s javnošcu. Drugi dio - Planiranje za kolekcije (Planning for collections) iznosi osnove o upravljanju, planiranju zaštite i osiguranja, informatizaciji te planiranju transporta i spremanja grade u specificnim uvjetima. Treci dio - Planiranje za izgradnju (Planning for construction) analizira ulogu muzejskog ravnatelja, osoblja i udruženja u planiranju muzeoloških projekata te izradi financijske konstrukcije. Navedene su sve etape rada sa svim nezaobilaznim detaljima i uputama za uspješnu izvedbu plana (dizajn, dokumentacija, troškovi). Pri adaptiranju postojece zgrade za potrebe muzeja, istaknut je i opisan udio arhitekata u cjelokupnom procesu. Svi tekstovi popraceni su iscrpnom bibliografijom. Rekonstrukcija Visitors Muzejska zgrada Muzeologija Zaštita muzejskih predmeta Priručnik Library
0-907164-35-8 1987 Blume, Hilary (Blume, Hilary) MDC library London Charities Advisory Trust Summary The museum trading handbook Book Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima. Muzeologija Odnosi s javnošću Marketing Priručnik Library
25 - 26 from 26
Choose page:
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more