0-7879-5241-9 2000 Reiss, Alvin H. (Reiss, Alvin H.) MDC library San Francisco Jossey-Bass Publishers CPR for nonprofits : creative strategies for successful fundraising, marketing, communications and management Book Alvin H. Reis, urednik je i izdavač časopisa «Ars Management», direktor Professional Arts Management Institute i autor niza stručnih knjiga i članaka. Knjigu «Izazovi, planovi i rezultati» (C/hallenge, P/lan, R/esult) posvetio je strategiji postizanja uspješnog financiranja, marketingu, komunikaciji i upravljanju neprofitabilnim ustanovama. Knjiga je koncipirana kao praktičan priručnik za spoznavanje realnih izazova s kojima se suočavaju neprofitabilne ustanove, može biti dragocjena pomoć u etapama izrade plana te, konačno, predstavlja i očekivane rezultate. Sadržaj je koncipiran unutar sedam tematskih skupina čiji su naslovi aksiomi uspješnog poslovanja: «Učinite vaše poruke zvučnima», «Učinite vašu djelatnost posebnom», «Tražite novčana sredstva», «Angažirajte tim i dosegnite vašu publiku», «Slijedite «korporativni dolar», «Zauzmite poslovan pristup», «Povećajte vaše cjelokupne potencijalel». Uz svako poglavlje autor navodi niz savjeta, osnovne poučke za uspješno poslovanje kao i pitanja koja si svaki pojedinac mora postaviti. Teoretski dio ilustriran je i primjerima iz prakse američkih neprofitabilnih ustanova. Muzeologija Upravljanje Financiranje Marketing Priručnik Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more