hr | en
Place: Zagreb Theme: Evaluacija
Viewing results 1 - 2 of 2
cooperator:
Miklošević, Željka Kocijan, Maja(urednik) ; Kocijan, Maja Miklošević, Željka(urednik)
publisher:
numerical data:
Sv. 54 (2017.)
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0353-7552
978-953-6664-49-8
2017
hrvatski
MDC library
Zagreb
Muzejski dokumentacijski centar
Muzeologija
časopis
Miklošević, Željka, Kocijan, Maja (Miklošević, Željka (urednik), Kocijan, Maja (urednik))
Tema broja: Razvoj publike u muzejima: istraživački i evaluacijski pristupi aktivnostima i programima. U Suradnji sa Odsjekom za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u "Muzeologiji" 54 objavljeni su rezultati istraživanja koja su provele magistre Muzeologije i upravljanja baštinom, a koji se odnose na evaluaciju posjetilaca/korisnika muzeja. Gost urednik ovoga broja je dr. sc. Željka Miklošević s Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koja je uvodnim člankom „Društvena uloga muzeja u 21. st. – razvijanje odnosa s korisnicima, sudionicima i suradnicima“ dala pregled današnjih trendova u muzejskom sektoru vezano za evaluaciju i istraživanje korisnika kao temelja razvoja publike kao i osnovna obilježja istraživačkih pristupa. U članku Vedrane Kristić pod naslovom „Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija“, autorica provodi istraživanje na radionicama Arheološkog muzeja u Zagrebu namijenjenim osnovnoškolskoj djeci i predlaže model njihovog vrednovanja. Dorotea Fotivec se u članku „Prijevodi tekstova na muzejskoj izložbi“ bavi prijevodima tekstova u Muzeju grada Zagreba koje najčešće koriste turisti te donosi njihove stavove vezane uz ovaj muzej i tekstove. Korak prema upoznavanju višestrukih profila korisnika zagrebačkog MSU-a čini Raša Savić tekstom „Estetska iskustva posjetitelja Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu“. Na temelju teorije estetskog iskustva kategorizira posjetitelje i ukazuje na njihove potrebe, zadovoljstva te smjer kojim Muzej krenuti prema određenim oblicima razvoja publike. Istraživanje muzejskih djelatnika po pitanju korištenja digitalnih marketinških alata donosi Ana Pia Matijaš u članku pod naslovom „Korištenje digitalnih marketinških alata u hrvatskim muzejima“. Rezultatima ankete pokazuje status i stav struke o marketinškim aktivnostima i te načine na koji se određeni digitalni alati koriste. Facebook, kao jedan od digitalnih alata, uglavnom u muzejima korišten za marketing, analizira Ileana Kurtović u članku „Facebook u muzejskoj komunikaciji“ u kojem daje analizu načina na koji svjetski muzeji koriste ovu društvenu mrežu. Zadnji tekst pod naslovom „Izložba '45. Hrvatskog povijesnog muzeja na Facebooku – kako vrednovati aktivnosti korisnika?“ primjer je korištenja ove društvene mreže u jednom hrvatskom muzeju. Rebeka Knajs, magistra muzeologije i upravljanja baštinom u suradnji s jednom od autorica i suradnica na izložbi '45 u Hrvatskom povijesnom muzeju, Anom Filep i Mašom Pokupčić daje pregled istraživanja načina na koji se događa komunikacija između Muzeja i online korisnika.
Evaluacija
Istraživanje korisnika
Visitors
Časopis
Library

search field:

2012
Švec Španjol, Sonja (Švec Španjol, Sonja)
MDC library
Zagreb
Vlast. nakl.
Stručni rad 2012. za zvanje kustosa.- Mentorica Željka Kolveshi.- Bibliograf. bilješke iza teksta.- Bibliografija.
Muzeološka evaluacija stalnog postava Atelijera Meštrović
rukopis
Muzeji Ivana Meštrovića - Atelijer Meštrović (Zagreb) (Muzeji Ivana Meštrovića - Atelijer Meštrović (Zagreb) (ustanova))
Evaluacija
Stalni postav
Atelijer Meštrović (Zagreb)
Rukopis
Stručni rad
Library