0-907164-35-8 1987 Blume, Hilary (Blume, Hilary) MDC library London Charities Advisory Trust Summary The museum trading handbook Book Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima. Muzeologija Odnosi s javnošću Marketing Priručnik Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more