hr | en
Type: časopis Theme: Visitors
Viewing results 1 - 3 of 3
numerical data:
Heft 30, 31, 32
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0931-7961
1990
Storage
Berlin
Staatliche Museen Preussischer Kulturbesitz
Materialien aus dem Institut fuer Museumskunde
časopis
Heft 30: Was muss man alles tun, um den Computer im Museum erfolgreich einzusetzen?/ Jane Sunderland und Lenore Sarasan .- Heft 31: Erhebung der Besuchszahlen an den Museen... fuer das Jahr 1989 .- Heft 32: Inszenierung an Museen und ihre Wirkung auf Besucher/ Hans-Joachim Klein und Barbara Wuesthoff-Schaefer
Informatizacija muzejske djelatnosti
Visitors
Časopis
Library
publisher:
numerical data:
Vol. 3, no. 1(7), 2(8), 3(9) (1998.)
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

1359-771x
1998
MDC library
London
Museums Association
Museum practice
časopis
Sedmi svezak muzeološkog časopisa "Museum practice" u izdanju muzejskog udruženja iz Londona (Museums Association), posvećen je temi Službe za posjetitelje (Visitor services). Organiziranjem službi i aktivnosti za posjetitelje, muzeji i galerije imaju za cilj omogućavanje boljeg pristupa muzeju i njegovim zbirkama, aktivnije uključivanje muzeja u društveni život zajednice, postizanje atraktivnosti i zanimljivosti, povećanje broja posjeta, kao i podizanje kvalitete muzejskih posjeta i pružanje pravih vrijednosti posjetiteljima, pojačavanje pozitivnih odnosa između muzeja i njegovih posjetitelja. Ovaj tematski broj donosi tekstove muzejskih stručnjaka iz raznih muzeja koji sadrže teorijske i praktične savjete za postizanje navedenih ciljeva.
Muzeologija
Visitors
Časopis
Library
cooperator:
Miklošević, Željka Kocijan, Maja(urednik) ; Kocijan, Maja Miklošević, Željka(urednik)
publisher:
numerical data:
Sv. 54 (2017.)
type:
collection:
Library - Zbirka periodike

search field:

0353-7552
978-953-6664-49-8
2017
hrvatski
MDC library
Zagreb
Muzejski dokumentacijski centar
Muzeologija
časopis
Miklošević, Željka, Kocijan, Maja (Miklošević, Željka (urednik), Kocijan, Maja (urednik))
Tema broja: Razvoj publike u muzejima: istraživački i evaluacijski pristupi aktivnostima i programima. U Suradnji sa Odsjekom za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u "Muzeologiji" 54 objavljeni su rezultati istraživanja koja su provele magistre Muzeologije i upravljanja baštinom, a koji se odnose na evaluaciju posjetilaca/korisnika muzeja. Gost urednik ovoga broja je dr. sc. Željka Miklošević s Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koja je uvodnim člankom „Društvena uloga muzeja u 21. st. – razvijanje odnosa s korisnicima, sudionicima i suradnicima“ dala pregled današnjih trendova u muzejskom sektoru vezano za evaluaciju i istraživanje korisnika kao temelja razvoja publike kao i osnovna obilježja istraživačkih pristupa. U članku Vedrane Kristić pod naslovom „Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija“, autorica provodi istraživanje na radionicama Arheološkog muzeja u Zagrebu namijenjenim osnovnoškolskoj djeci i predlaže model njihovog vrednovanja. Dorotea Fotivec se u članku „Prijevodi tekstova na muzejskoj izložbi“ bavi prijevodima tekstova u Muzeju grada Zagreba koje najčešće koriste turisti te donosi njihove stavove vezane uz ovaj muzej i tekstove. Korak prema upoznavanju višestrukih profila korisnika zagrebačkog MSU-a čini Raša Savić tekstom „Estetska iskustva posjetitelja Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu“. Na temelju teorije estetskog iskustva kategorizira posjetitelje i ukazuje na njihove potrebe, zadovoljstva te smjer kojim Muzej krenuti prema određenim oblicima razvoja publike. Istraživanje muzejskih djelatnika po pitanju korištenja digitalnih marketinških alata donosi Ana Pia Matijaš u članku pod naslovom „Korištenje digitalnih marketinških alata u hrvatskim muzejima“. Rezultatima ankete pokazuje status i stav struke o marketinškim aktivnostima i te načine na koji se određeni digitalni alati koriste. Facebook, kao jedan od digitalnih alata, uglavnom u muzejima korišten za marketing, analizira Ileana Kurtović u članku „Facebook u muzejskoj komunikaciji“ u kojem daje analizu načina na koji svjetski muzeji koriste ovu društvenu mrežu. Zadnji tekst pod naslovom „Izložba '45. Hrvatskog povijesnog muzeja na Facebooku – kako vrednovati aktivnosti korisnika?“ primjer je korištenja ove društvene mreže u jednom hrvatskom muzeju. Rebeka Knajs, magistra muzeologije i upravljanja baštinom u suradnji s jednom od autorica i suradnica na izložbi '45 u Hrvatskom povijesnom muzeju, Anom Filep i Mašom Pokupčić daje pregled istraživanja načina na koji se događa komunikacija između Muzeja i online korisnika.
Evaluacija
Istraživanje korisnika
Visitors
Časopis
Library