Poljak, Renato (Poljak, Renato) hrvatski Summary Igrifikacija u muzejima : prednosti, iskustva i izazovi na primjeru mobilne aplikacije Naratour članak "Suvremena tehnologija donosi nam brojne alate i metode kojima možemo obogatiti tradicionalne prakse. Jedna od metoda je i igrifikacija kojom se, kada se primijeni u muzejskom kontekstu, može koristiti za poticanje posjetitelja na dublje povezivanje sa sadržajem izložaka, istraživanje muzeja na nov i uzbudljiv način, stjecanje većeg uvida i razumijevanje prikazanog sadržaja. Idealna igrifikacija omogućuje posjetiteljima angažiranije i dinamičnije iskustvo muzeja spajanjem obrazovanja i zabave te time čini muzejsko iskustvo nezaboravnim.
Iako je koncept zalaganja igrom i interaktivnošću u muzejima postojao puno prije nego što se igrifikacija raširila u mnogim industrijama, ona je s razvojem tehnologije dobila novo značenje i potencijal u kontekstu neformalnog poučavanja i učenja u muzejima." (str. 96) Igrifikacija Mobilna aplikacija Stručni članak Library
Jakopić, Dora (Jakopić, Dora) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Igrifikacija u umjetničkim muzejima : Muzej suvremene umjetnosti kao studija slučaja članak "S pomoću igara koje uključuju metodu naracije ili pričanja priče (engl. storytelling) veoma je jednostavno posjetiteljima prenijeti ključne informacije o izloženim djelima i glavnu misao izložbe." (str. 107) Digitalna igra Igrifikacija Umjetnički muzeji i zbirke Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) Stručni članak Library
Grimm, Dominik (Grimm, Dominik) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama članak "Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Stručni članak Library
Ivanjko, Tomislav (Ivanjko, Tomislav) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okruženju članak "Dio časopisa koji je posvećen primjeni elemenata igre, točnije igrifikacije, u baštinskom kontekstu započinje radom Tomislava Ivanjka Rad mnoštva i igrifikacija u baštinskom okružju. U radu se daje pregled literature o igrifikaciji i brojnih njezinih aspekata čija je primjena u području baštine ilustrirana s nekoliko praktičnih primjera." /Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Igrifikacija Muzeji Rad mnoštva Stručni članak Library
Tominić, Marko (Tominić, Marko) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini članak "kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Stručni članak Library
Miklošević, Željka (Miklošević, Željka) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije članak Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Uvodnik Library
Drvar, Rea (Drvar, Rea) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Videoigre kao posrednici kulture članak "... rad Ree Drvar Videoigre kao posrednici kulture u kojemu se videoigre promatra kao alat kojim se baština čuva i promiče." (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Igrifikacija Videoigra Stručni članak Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more