1972 ICOM (ICOM) MDC library Warszawa Polski Komitet Narodovi ICOM Tekstovi više autora Muzeum w sluzbie czlowieka : materialy IX Konferenciji Generalnej ICOM, Pariz-Grenoble, 1971. Book Muzeologija Odnosi s javnošću Library
86-900977-1-8 1988 Mitrović, Borislav B. (Mitrović, Borislav B.) MDC library Beograd (Korisne knjige) Vlast. nakl. Bibliografija: str. 317-320 O+P+P : priručnik za upravljanje propagandom Book Marketing Odnosi s javnošću Propaganda Priručnik Library
953-6094-03-7 1995 Osredečki, Eduard (Osredečki, Eduard) MDC library Zagreb (Biblioteka poslovnih priručnika) Nadlada Edo Bibliografija: str. 254-255 Odnosi s javnošću Book Odnosi s javnošću Priručnik Library
92-9012-107-6 1986 engleski MDC library Paris ICOM Tekst više autora .- Bibliography Public view : the ICOM handbook of museum public relations Book Bellow, Corinne (Bellow, Corinne (urednik)) Odnosi s javnošću Library
1988 Leclair, Louise (Leclair, Louise) francuski MDC library Ottawa Services d'information Communications Canada Bibliographie Sensibiliation et acces les musees a la rencontre du public Book Odnosi s javnošću Visitors Library
978-1-933253-36-7 2011 Silberglied, Gail Ravnitzky (Silberglied, Gail Ravnitzky) engleski MDC library Washington AAM Press Index Speak up for museums : the AAM guide to advocacy Book Odnosi s javnošću zagovaranje American association of museums (Washington) Library
953-181-012-5 1997 Inglis, Fred (Inglis, Fred) MDC library Zagreb AGM Barbat Naslov izvornika: Fred Inglis, Media Theory: an introduction (Basil Blackwell Ltd., 1990.) .- Bibliografija uz tekst.- Indeks Teorija medija Book Knjiga o teoriji komunikaciji i medijima komunikacije (govor, pismo, film, TV, CD-ROM, itd) za prenošenje informacija. Autor naglašava potrebu dobrog odabira medija koji mora biti zajednički komunikatoru i recipijentu kako bi se uspostavila potpuna komunikacija, odnosno razumijevanje informacije. Uz nove medije javljaju se i nove potrebe za njihovim poznavanjem i primjenjivanjem kako u svakodnevnom životu i raznim specifičnim oblicima komunikacije, tako i u komunikaciji muzeja i galerija sa svojim posjetiteljima. Knjiga sadrži poglavlja: Kratka povijest komunikacije; Teorija masovnoga društva i utjecaj tehnologije; Knjige brojeva; Teorije ideologije; Od semiotike do diskursa; Institucije: politička ekonomija medija; Problem slušateljstva; Stvaranje i mišljenje: rad s kamerom; Narativi kulture i obrazovanje građana; Pitanje vremena: kako izvesti teoriju iz prakse (bibliografija popraćena komentarom). Komunikologija Mediji Odnosi s javnošću Monografija Library
1939 Coleman, Laurence Vail (Coleman, Laurence Vail) MDC library Washington American Association of Museums The museum in America : a critical study : volume Two Book Izlaganje Muzejska pedagogija Muzeologija Muzeološko obrazovanje i usavršavanje Nabavna politika Odnosi s javnošću Visitors SAD Library
0-907164-35-8 1987 Blume, Hilary (Blume, Hilary) MDC library London Charities Advisory Trust Summary The museum trading handbook Book Prirucnik obraduje problematiku marketinga u muzejima. U uvodnim poglavljima obrazložena je potreba muzejskih prodavaonica kao jedne od sastavnih djelatnosti muzeja u njihovom suvremenom odnosu s posjetiteljima. Muzejske prodavaonice predstavljene su kao promidžbene aktivnosti kulturne i muzejske baštine. Autorica opisuje djelatnost muzejske prodavaonice od nacina njihova osnivanja i financiranja, prodajnih predmeta koje trebaju sadržavati (suveniri, razglednice, publikacije), nacina njihova postavljanja u prostoru muzejske prodavaonice, osoblja koje ce u njima raditi te odnose s posjetiteljima. Marketing Muzeologija Odnosi s javnošću Priručnik Library
13 - 21 from 21
Choose page:
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more