978-953-7615-00-0 2008 hrvatski engleski MDC library MDC library Zagreb Muzej suvremene umjetnosti Min. sistemski zahtjevi: OS Microsoft Windows HP, Intel Pentium IV procesor ili noviji, 512 MB radne memorije, CD/DVD pogon.- Spremnica: 15x15 cm Avanture Vita i Nade : Donacija gradu Zagrebu, Zbirka Vjenceslava Richtera i Nade Kareš Richter elektronička građa Meštrić, Vesna (Meštrić, Vesna (urednik)) Interaktivni CD-ROM "Avanture Vita i Nade" najnoviji je edukativni projekt Muzeja suvremene umjetnosti, osmišljen unutar pedagoške djelatnosti Zbirke Richter, donacije arhitekta Vjenceslava Richtera i njegove supruge Nade Kareš Richter Gradu Zagrebu (URL: http://www.msu.hr/#/hr/22/). CD-ROM je namijenjen djeci osnovnoškolske dobi i sadržava 11 likovnih vježbi koje učenicima omogućuju interaktivni pristup, kreativnu igru, ali i učenje na temelju radova umjetnika, pojmovnik umjetnosti, informacije o Zbirci i umjetničkim radovima Vjenceslava Richtera te o novomu Muzeju suvremene umjetnosti i dr. Projekt se razvijao tijekom 2007. i 2008. g. u suradnji s djecom, umjetnicima, dizajnerima i kustosima Muzeja. Glavni likovi, Vito i Nada, stvoreni su na temelju zamisli učenice Eve Kovač, a nazvani su prema Richterovim skulpturama. Autorica koncepcije i stručnih tekstova je Vesna Meštrić, kustosica Zbirke Richter, autorica scenarija i zadataka je Jelena Bračun, a autorica ilustracija Mirela Ivanković Bielen. Autor grafičkog oblikovanja i programiranja je Dizajn studio (R)evolucija. Muzejska pedagogija Zbirka Vjenceslava Richtera i Nade Kareš Richter (Zagreb) Vodič, muzejski Muzejsko-edukativna publikacija Muzejsko-edukativna publikacija Library
2003 Rotar, Aleksandra (Rotar, Aleksandra) MDC library Pula Arheološki muzej Istre Viša učiteljska škola Zahtjevi sustava: PC pentium procesor 200 MHz ili bolji; Windows 98/NT/2000/XP; 32 MB RAM; CD-ROM jedinica 8x brzine min.; grafička kartica Histrići u potrazi za blagom Istre 1 : Voda elektronička građa Muzejska pedagogija Kreativna radionica Library
953-6153-22-x 2004 Rotar, Aleksandra (Rotar, Aleksandra) MDC library Pula Visoka učiteljska škola Arheološki muzej Istre Zahtjevi sustava: Microsoft PowerPoint; Windows 98/XP; grafička kartica; zvučna kartica Histrići u potrazi za blagom Istre 2 : Gradska vrata Pule 2004. elektronička građa Muzejska pedagogija Kreativna radionica Library
2005 Brezinščak, Renata, Kletečki, Eduard (Brezinščak, Renata, Kletečki, Eduard) MDC library Zagreb Hrvatski prirodoslovni muzej Zahtijevi sustava: min. Pentium 233; 16MB RAM; Win95 Mamutov video kutak : muzejski edukativni nagradni projekt "Portal" : prikazuje učeničke radove XV. i IX. Gimnazije elektronička građa Prirodoslovni muzeji i zbirke Muzejska igra Muzejska pedagogija Hrvatski prirodoslovni muzej (Zagreb) Muzejsko-edukativna publikacija Library
953-97909-9-9 2006 Klaić, Mario (Klaić, Mario) MDC library Kaštel Lukšić Dječji vrtići "Kaštela" Muzej grada Kaštela Zahtjevi sustava: PC; Win 95 ili više; Pentium 200 Mhz; 64 Mb RAM; 24 bit video; CD-ROM čitač Muzejska radionica Spojimo Miljenka i Dobrilu elektronička građa Muzejski pedagog Mario Klaić priredio je interaktivni CD-ROM na kojemu je predstavio rad muzejske radionice "Spojimo Miljenka i Dobrilu", ostvarene u suradnji Muzeja grada Kaštela i Dječjih vrtića "Kaštela". Poznata korčulanska legenda o ljubavi Miljenka i Dobrile prilagođena je muzejskoj radionici u obliku pričaonice-igraonice za djecu predškolske dobi, djecu nižih razreda osnovne škole te za djecu s posebnim potrebama. Cilj joj je bio na primjeren način približiti djeci, odgojiteljima, nastavnicima i građanima još uvijek živu legendu koja se vezuje za dvorac Vitturi, zgradu u kojoj je danas smješten i Muzej grada Kaštela. Glavni izbornik CD-ROM-a nudi ove sadržaje: Audio priču o Miljenku i Dobrili; Foto album (s 308 dokumentanih fotografija u boji); Dječje radove (79 crteža s podacima o autorima i njihovoj dobi te o tehnici), Kratki filmovi (8 dokumentarnih filmova dječjeg igrokaza, muzejske pričaonice i igraonice itd.); Dječji zbor "Trišnjice" (zvučni i notni zapis pjesme o Miljenku i Dobrili); puzzle te popis publikacija muzejske radionice u PDF formatu. CD-ROM je dobar primjer primjene multimedijskih sadržaja za realizaciju i dokumentaciju muzejskih edukativnih projekata i programa. Muzejska pedagogija Edukativna radionica Katalog izložbe Library
953-6660-30-x 2006 Francetić, Mira (Francetić, Mira) MDC library Zagreb Hrvatski muzej naivne umjetnosti Usporedno na hrv. i engl. jez.- Zahtjevi sustava: min. konfiguracija PC ; Windows 95/98/2000/XP; Pentium III; PPC Slike i kipovi naive u zvukovima elektronička građa Muzejska igra Muzejska pedagogija Naiva Slikovnica Muzejsko-edukativna publikacija Library
953-6660-26-1 2005 Francetić, Mira (Francetić, Mira) MDC library Zagreb Hrvatski muzej naivne umjetnosti Zahtjevi sustava: min. konfiguracija PC ; Windows 95/98/2000/XP; Pentium III; PPC Vrata u svijet naive : muzejsko-edukativna djelatnost elektronička građa CD-ROM Hrvatskog muzeja naivne umjetnosti "Vrata u svijet naive" multimedijski je interaktivni projekt osmišljen kao prateći sadržaj muzejsko-edukativne igre "Portal", organizirane u povodu Međunarodnog dana muzeja 2005. godine. Autorica projekta je viša kustosica i voditeljica pedagoškog programa Mira Francetić. Pokretanjem CD-ROM-a pojavljuje se crtani lik djevojčice Ive Naive, koja svojim virtualnim posjetiteljima dječje dobi nastoji odgovoriti na pitanje tko su umjetnici naive čija su djela izložena u Hrvatskom muzeju naivne umjetnosti. Šetnjom kroz crtani virtualni svijet Muzeja i jednostavnim odabirom reprodukcija izloženih predmeta djevojčica iznosi osnovne podatke iz životopisa njihova autora, opisuje samo umjetničko djelo, njegovu temu, motive, boje, tehniku. Ponuđeno je i pregledavanje video-zapisa u kojima umjetnici govore o svojemu stvaralaštvu. Jednostavnom pitalicom koja nudi odgovore djeca mogu kroz igru provjeriti što su novo naučila. Muzejska pedagogija Naiva Hrvatski muzej naivne umjetnosti (Zagreb) Vodič, muzejski Muzejsko-edukativna publikacija Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more