hr | en
Theme: Kreativna industrija
Viewing results 1 - 8 of 8

search field:

978-953-8143-19-9
2019
hrvatski
MDC library
Zagreb
Arheološki muzej u Zagrebu
Tekstovi i fotografije više autora.- Literatura.- Summary.
Artefakt + dizajn : od strukovnih zanimanja do kreativne industrije : priručnik
Book
Babić, Zorica, Borovac, Ana (Babić, Zorica (urednik), Borovac, Ana (prevoditelj))
Edukativni program
Kreativna industrija
Izvješće
Library

search field:

Grimm, Dominik (Grimm, Dominik)
hrvatski
Bilješke.- Literatura.- Summary
Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama
članak
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
Digitalna igra
Igrifikacija
Kreativna industrija
Videoigra
Stručni članak
Library

search field:

2017
El Sayed, Hanan (El Sayed, Hanan)
MDC library
Zagreb
Vlast. nakl.
Stručni rad 2017. za zvanje muzejski pedagog.- Mentorica Željka Jelavić.- Bibliograf. bilj. uz tekst.- Bibliografija
KAMP @ MSU : iskorak prema kreativnim industrijama
rukopis
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (ustanova))
Edukativni program
Kreativna industrija
Muzejska pedagogija
Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
Rukopis
Stručni rad
Library
publisher:
type:
collection:
Library - Zbirka monografskih publikacija

search field:

978-953-303-868-1
2015
Tomašević, Nives (Tomašević, Nives)
MDC library
Zagreb
(Bibliotheca Academica)
Naklada Ljevak
Kratice.- Bibliografija.- Kazalo imena.
Kreativna industrija i nakladništvo
Book
Kreativna industrija
Nakladništvo
Monografija
Library

search field:

Tominić, Marko (Tominić, Marko)
hrvatski
Bilješke.- Literatura.- Summary
Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini
članak
"kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10)
Digitalna igra
Igrifikacija
Kreativna industrija
Videoigra
Stručni članak
Library

search field:

978-1-78023-656-8
2017
Thomas, Nicholas (Thomas, Nicholas)
engleski
MDC library
London
Reaktion books
Index
The return of curiosity : what museums are good for in the twenty-first century
Book
Društvena uloga muzeja
Kreativna industrija
Muzeji, galerije i zbirke
Muzeologija, teorija
21. st.
Library

search field:

Miklošević, Željka (Miklošević, Željka)
hrvatski
Bilješke.- Literatura.- Summary
Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije
članak
Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.)
Digitalna igra
Igrifikacija
Kreativna industrija
Videoigra
Uvodnik
Library

search field:

953-6096-36-6
2005
eCulture (eCulture)
engleski
MDC library
Zagreb
(Culturelink Joint Publications Series)
Institute for international relations
Tekstovi više autora
eCulture : the european perspective cultural policy, creative industries, information lag : proceedings from the round table meeting Zagreb, 24-27 April 2003
Book
Digitalno znanje i kompetencije
Informatizacija
Kreativna industrija
Kulturna politika
Web
Zbornik radova
Library