978-953-8143-19-9 2019 hrvatski MDC library Zagreb Arheološki muzej u Zagrebu Tekstovi i fotografije više autora.- Literatura.- Summary. Artefakt + dizajn : od strukovnih zanimanja do kreativne industrije : priručnik Book Babić, Zorica, Borovac, Ana (Babić, Zorica (urednik), Borovac, Ana (prevoditelj)) Edukativni program Kreativna industrija Izvješće Library
Grimm, Dominik (Grimm, Dominik) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama članak "Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Stručni članak Library
2017 El Sayed, Hanan (El Sayed, Hanan) MDC library Zagreb Vlast. nakl. Stručni rad 2017. za zvanje muzejski pedagog.- Mentorica Željka Jelavić.- Bibliograf. bilj. uz tekst.- Bibliografija KAMP @ MSU : iskorak prema kreativnim industrijama rukopis Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (ustanova)) Edukativni program Kreativna industrija Muzejska pedagogija Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) Rukopis Stručni rad Library
Tominić, Marko (Tominić, Marko) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini članak "kako se baštini može pristupiti pri oblikovanju igre daje Marko Tominić, predstavnik kreativne industrije u Hrvatskoj i kreativni direktor jedne od rijetkih tvrtki kod nas koja stvara videoigre u kojima baština ima vrlo važnu ulogu. U svojem tekstu Razvoj videoigara temeljenih na hrvatskoj baštini daje iz osobne, dizajnerske perspektive prikaz procesa nastajanja dviju videoigara i razloge zbog kojih u njih uključuje baštinske elemente različitih dijelova Hrvatske. Ovaj prilog daje vrlo zanimljiv uvid u subjektivnu imaginaciju i motivaciju za korištenje baštinom u digitalnom proizvodu" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Stručni članak Library
978-1-78023-656-8 2017 Thomas, Nicholas (Thomas, Nicholas) engleski MDC library London Reaktion books Index The return of curiosity : what museums are good for in the twenty-first century Book Društvena uloga muzeja Kreativna industrija Muzeji, galerije i zbirke Muzeologija, teorija 21. st. Library
Miklošević, Željka (Miklošević, Željka) hrvatski Bilješke.- Literatura.- Summary Uvodnik : Muzeji i baština u kontekstu videoigara i igrifikacije članak Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.) Digitalna igra Igrifikacija Kreativna industrija Videoigra Uvodnik Library
953-6096-36-6 2005 eCulture (eCulture) engleski MDC library Zagreb (Culturelink Joint Publications Series) Institute for international relations Tekstovi više autora eCulture : the european perspective cultural policy, creative industries, information lag : proceedings from the round table meeting Zagreb, 24-27 April 2003 Book Digitalno znanje i kompetencije Informatizacija Kreativna industrija Kulturna politika Web Zbornik radova Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more