978-953-7262-08-2 2007 Ujaković, Branka (Ujaković, Branka) MDC library Zagreb Hrvatski školski muzej Pitalice iz Hrvatskoga školskog muzeja Book Dučak, Danilo (Dučak, Danilo (illustrator)) Viša kustosica Hrvatskoga školskoga muzeja Branka Ujaković autorica je radne bilježnice namijenjene djeci mlađe školske dobi "Pitalice iz Hrvatskoga školskog muzeja". Maštovitim pitanjima, zadacima, križaljkama, ispunjaljkama i bojankama autorica na zabavan i pristupačan način pomaže djeci u stjecanju i provjeri novih spoznaja o muzeju i njegovim sadržajima. "Pitalice" su osmišljene kao radna bilježnica uz muzejski vodič za najmlađe autorice Elizabete Serdar "U posjetu Hrvatskom školskom muzeju" (Zagreb, Hrvatski školski muzej, 2007.). Ilustrator i dizajner Danilo Dučak uspješno je povezao tekst i ilustracije, a stranice s izrezanim dijelovima, prozorčićima i vratima dočaravaju dječji ulazak u svijet muzeja. Za te je dvije publikacije autorski tim Hrvatskoga školskoga muzeja 2007. godine dobio Godišnju nagradu Hrvatskoga muzejskog društva. Muzejska pedagogija Hrvatski školski muzej (Zagreb) Radna bilježnica Library
978-953-7262-06-8 2007 Serdar, Elizabeta (Serdar, Elizabeta) hrvatski MDC library Zagreb Hrvatski školski muzej U posjetu Hrvatskom školskom muzeju Book Dučak, Danilo (Dučak, Danilo (illustrator)) Muzejska pedagogija Stalni postav Hrvatski školski muzej (Zagreb) Vodič, muzejski Library
1980 Uloga muzeja u reformiranju odgoja i obrazovanja, Hrvatski školski muzej, Zagreb članak Muzejska pedagogija Hrvatski školski muzej (Zagreb) Library
2004 Ujaković, Branka (Ujaković, Branka) Bibliografija.- Summary. Što bi trebao sadržavati muzejski vodič za djecu : priprema muzejskog vodiča za djecu po stalnom postavu Hrvatskoga školskog muzeja članak Muzejske publikacije Muzejska pedagogija Hrvatski školski muzej (Zagreb) Izlaganje sa skupa Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more