2006 Topić, Leila (Topić, Leila) MDC library Zagreb Vlast. nakl. Stručna radnja 2006.- Bibliografija.- Mentorica: Leonida Kovač K novim korisnicima : moguće komunikacijsko-izlagačke strategije novog MSU-a rukopis Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (ustanova)) Na temelju stručne literature autorica je istražila i navela moguće strategije kojima Muzej suvremene umjetnosti preseljenjem u novu muzejsku zgradu, uz nastavljanje tradicije svojega odnosa s publikom te u skladu s povijesnim djelovanjem i misijom, može privući i zadržati novu publiku „slobodnoga grada“, otvorenoga za nove mogućnosti koje nudi međunarodna suvremena umjetnička scena. Odnosi s javnošću Umjetnički muzeji i zbirke Visitors Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) Rukopis Stručni rad Library
1989 Susovski, Marijan (Susovski, Marijan) Summary Marketing izložbe Maljeviča članak Tekst izlaganja na godišnjem sastanku ICOM-MPR u Helsinkiju, 1990. Marketing Odnosi s javnošću Maljevič, Kazimir Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) Izlaganje sa skupa Library
2007 Filipović, Ksenija (Filipović, Ksenija) MDC library Zagreb Vlast. nakl. Stručna radnja 2007.- Mentorica: Malina Zuccon Martić. Prezentacija novog Muzeja suvremene umjetnosti u obrazovnim ustanovama rukopis Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) (ustanova)) Autorica je predstavila projekt kojim je informirala obrazovne ustanove o otvorenju nove zgrade Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu, koje je planirano za jesen 2008. godine. Kreirala je PowerPoint prezentaciju, s kojom je
upoznala četrdesetak osnovnih i srednjih škola u Zagrebu. Tom je prezentacijom nastojala informirati i bolje upoznati javnost s novim muzejom, motivirati mlade za posjet muzeju, dati pregled programa koji će se nuditi. U prilogu rada je i CD-ROM s PowerPoint prezentacijom. Muzeji i škole Odnosi s javnošću Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb) Rukopis Stručni rad Library
This site uses cookies
We use cookies to track visits to our pages (Google Analytics) for the purpose of improving the pages.
The statistics are collected anonymously, and by accepting, you agree to the use of cookies.
Find out more