Sedmi svezak muzeološkog časopisa "Museum practice" u izdanju muzejskog udruženja iz Londona (Museums Association), posvećen je temi Službe za posjetitelje (Visitor services). Organiziranjem službi i aktivnosti za posjetitelje, muzeji i galerije imaju za cilj omogućavanje boljeg pristupa muzeju i njegovim zbirkama, aktivnije uključivanje muzeja u društveni život zajednice, postizanje atraktivnosti i zanimljivosti, povećanje broja posjeta, kao i podizanje kvalitete muzejskih posjeta i pružanje pravih vrijednosti posjetiteljima, pojačavanje pozitivnih odnosa između muzeja i njegovih posjetitelja. Ovaj tematski broj donosi tekstove muzejskih stručnjaka iz raznih muzeja koji sadrže teorijske i praktične savjete za postizanje navedenih ciljeva.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više