Naslov izvornika: Fred Inglis, Media Theory: an introduction (Basil Blackwell Ltd., 1990.) .- Bibliografija uz tekst.- Indeks
sažetak:
Knjiga o teoriji komunikaciji i medijima komunikacije (govor, pismo, film, TV, CD-ROM, itd) za prenošenje informacija. Autor naglašava potrebu dobrog odabira medija koji mora biti zajednički komunikatoru i recipijentu kako bi se uspostavila potpuna komunikacija, odnosno razumijevanje informacije. Uz nove medije javljaju se i nove potrebe za njihovim poznavanjem i primjenjivanjem kako u svakodnevnom životu i raznim specifičnim oblicima komunikacije, tako i u komunikaciji muzeja i galerija sa svojim posjetiteljima. Knjiga sadrži poglavlja: Kratka povijest komunikacije; Teorija masovnoga društva i utjecaj tehnologije; Knjige brojeva; Teorije ideologije; Od semiotike do diskursa; Institucije: politička ekonomija medija; Problem slušateljstva; Stvaranje i mišljenje: rad s kamerom; Narativi kulture i obrazovanje građana; Pitanje vremena: kako izvesti teoriju iz prakse (bibliografija popraćena komentarom).
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više