Turizam je postao globalni fenomen i najveća svjetska industrija značajna za mnoge nacionalne i lokalne ekonomije. Sve više je podržavan i baštinom - od spomenika i riznica do autohtonih kultura, ideja i zamisli. Razni predmeti iz kulturne povijesti danas su središte interesa velikog broja turista i putnika različitih kultura. Osnovni problem je kako prezentirati pojedine predmete kulturne baštine globalnom audotoriju, a da poput Disnyjevog svijeta svima budu podjednako razumljivi, pristupačni, zabavni i poučni. Kako interpretator može dati (i kako daje) smisao strukturama, predmetima i idejama za globalne stanovnike ("Global villagers") različitih predznanja, motivacija i očekivanja? Teoretske osnove, iskustva i različiti primjeri iz Europe i svijeta (kao oni dobri tako i oni loši) opisani su u jedanaest poglavlja ove knjige koja je esencijalna za sve one koji se bave upravljenjem baštinom ("heritage management"), konzervacijom i proučavanjem baštine. Odgovorom na ovo kao i na pitanje kako ponuditi, ali i zaštiti baštinu od sve većeg broja turista koji u njoj uživaju, autori su nastojali povećati razumijevanje biti baštine i turizma.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više