Marketing je proces koji međusobno povezuje organizaciju i ljude zbog profita, zadovoljavanja njihovih različitih potreba i želja, i slično. Autorica u ovoj knjizi nastoji odgovoriti na pitanje da li je moguće definirati "proizvod" koji moderni muzej može ponuditi svojoj publici. Da li su teorije o marketinškom razvoju za proizvodnju dobara u bilo kojem smislu relevantne kao iskustvo za posjet muzejima? Ili, kako anti-marketinški lobi vjeruje, da li marketing igra samo neznatnu ulogu u muzejskoj djelatnosti? U ovoj knjizi, marketing muzeja nije promatran u smislu "prozvoda" već kao proces kojim se gradi relacija između publike i muzeja. Ova studija je idealan vodič za muzeje koji su na putu da savladaju brojne prepreke sa ciljem ostvarenja marketinške orjentacije. Pružena su praktična rješenja i opisani specifični načini kojima marketing može biti dobro skrojen za potrebe muzeja te postati koristan kao prihvatljiv dio današnjih muzeja u ostvarenju njihovog ultimativnog cilja a to je usluga zajednice. Deset eseja grupirano je u dva poglavlja. Prvo - Pitanja i osporavanja (definiranje muzejskog i marketinškog konteksta, muzejskog okruženja, odnosa muzeja i publike). Drugo - Praksa (muzejske prodavaonice, muzejski proizvodi, komunikacija muzejskim proizvodima, atraktivnost ponude, implementacija marketinških nastojanja, budući razvoj marketinga u muzejima).
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više