(Stdije i monografije Instituta za povijest umjetnosti ; knj. 18 )
isbn:
953-6106-23-x
napomena:
Summary .- Bibliografija: str. 172-174
sažetak:
Lada Kavurić autorica je monografskog prikaza pojave i razvoja te uloge hrvatskog plakata u političkim i gospodarskim mijenama, kulturi, zabavi i sportu u Hrvatskoj, zaključno sa 1940. godinom. Autorica je predstavila osnovne stilske značajke i određenja hrvatskog plakata koji je pratio zbivanja i promjene u sferi umjetničkog stvaranja. Posebno je istaknula kao značajne i poticajne godine, početak i tridesete godine 20. stoljeća u kojima su plakati odražavali intenzivan kulturni život, živu mobilnost i aktivnost na svim područjima. Iz plejade vrsnih umjetnika, slikara hrvatske moderne te grafičara i dizajnera, posebno je izdvojila Csikosa, Crnčića, Auera koji su stvorili hrvatski plakat i afirmirali ga kao novo sredstvo komunikacije. Posebno je obradila tematiku razvoja hrvatskog tiskarstva koja je usko vezana uz realizaciju te učinkovitost plakata. U monografiji je reproducirano 163 plakata većinom iz muzejskih fundusa (Kabinet grafike HAZU, Muzej za umjetnost i obrt, Muzej grada Zagreba, Muzej Slavonije u Osijeku, itd.). Monografija sadrži i popis autora te Bibliografiju.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više