hr | en

Branded? : Products and their Personalities

naslov:
Branded? : Products and their Personalities / Garet Williams
nakladnik:
materijalni opis:
94 str. : ilustr. u bojama ; 22 cm
mjesto:
isbn:
1851773258
sažetak:
Zaštitni znak ("brand") je kombinacija imena, slogana, loga, dizajna, ambalaže, reklame i marketinga koji zajedno stvaraju pojedinačni proizvod odnosno njegovu fizičku prepoznatljivu formu. No, autor smatra da zaštitni znak ima i duhovnu, misaonu dimenziju koja određuje potrošače pojedinih proizvoda koji ih nose. Potrošnja proizvoda određenih proizvođačkih kompanija koji nose određeni zaštitni znak je stil života, osjećaj i izražavanje pripadnosti određenoj grupaciji ljudi povezanoj upravo tim zaštitnim znakom. Autor navodi i opisuje zaštitne znakove koji su obilježili 20. stoljeće kao što su "Levi Staruss", "Coca-Cola", "Gucci", "Chanel", "Nokia", "Benetton", "Swatch", "Pampers" itd.
jezik:
vrsta građe:
žanr:
lokacija:
Knjižnica MDC-a
zbirka:
Knjižnica   - Zbirka monografskih publikacija