Zaštitni znak ("brand") je kombinacija imena, slogana, loga, dizajna, ambalaže, reklame i marketinga koji zajedno stvaraju pojedinačni proizvod odnosno njegovu fizičku prepoznatljivu formu. No, autor smatra da zaštitni znak ima i duhovnu, misaonu dimenziju koja određuje potrošače pojedinih proizvoda koji ih nose. Potrošnja proizvoda određenih proizvođačkih kompanija koji nose određeni zaštitni znak je stil života, osjećaj i izražavanje pripadnosti određenoj grupaciji ljudi povezanoj upravo tim zaštitnim znakom. Autor navodi i opisuje zaštitne znakove koji su obilježili 20. stoljeće kao što su "Levi Staruss", "Coca-Cola", "Gucci", "Chanel", "Nokia", "Benetton", "Swatch", "Pampers" itd.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više