Tekstovi više autora .- Bibliografija: str. 238-243
sažetak:
Muzejska služba grada Kölna i Muzeji grada Kölna priredili su publikaciju "Muzejska pedagogija u Kölnu - koncepti, ponude, teme" u kojoj je više renomiranih muzejskih stručnjaka predstavilo aktivnosti kölnskih muzeja na području muzejske pedagogije. Peter Noelke opisao je razvoj, koncepte i ponudu unutar muzejsko-pedagoških aktivnost u njihovom povijesnom razvoju, teorijske postavke i praktične realizacije, a Richard Kreidler perspektive razvoja, viziju i idejne projekte muzejske pedagogije u budućnosti. Richard Kreidler autor je i tekstualnih priloga o funkciji i različitim oblicima dijaloga muzejskih radnika s publikom različitih interesa i dobi, kao i omogućavanje razgovora publike s umjetnicima. Predstavljena je i suradnja muzeja sa školama (Ulrich Bock), aktivnosti muzejskih radionica ostvarenih uz pomoć muzejskog osoblja (Karin Rottmann) ili umjetnika (Helga Behl), muzejske publikacije i materijali za djecu, izložbe dječjeg stvaralaštva i rezultata rada u muzejskim radionicama, upotreba kompjutorske tehnologije u muzejsko-pedagoškim aktivnostima. Opisani su i projekti pojedinih kölnskih muzeja (Wallraf-Richartz Museum, Museum Ludwig, Römisch-Germanisches Museum, Museum für Völkerkunde, Museum für Angewandte Kunst, Museum für Ostasiatische Kunst, Schnütgen-Museum, Kölnisches Stadtmuseum). Publikacija sadrži i bibliografski popis literature iz muzejske pedagogije muzeja grada Kölna.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više