Studija «Muzej - indirektna rentabilnost i stvaranje vrijednosti» govori o rezultatima istraživanja na području ekonomije kulturne djelatnosti. Istraživanje je 2000. godine vodila Caroline Oberlercher iz Instituta za ekonomske znanosti, Odjela za teoriju i politiku narodnoga gospodarstva pri Sveučilištu u Klagenfurtu (Institut für Wirtschaftswissenschaften - Abteilung für Volkswirtschaftstheorie und - politik - der Universität Klagenfurt), u suradnji s dr. sc. Harmutom Praschom iz Museum für Volkskultur u Spittalu na Dravi (Austrija). Temelj istraživanja čine podaci dobiveni anketiranjem posjetitelja muzeja te izračuni prihoda koji obuhvaćaju izravne učinke na gospodarsku djelatnost i niz drugih neizravnih dobiti. Rezultati istraživanja čvrst su argument za preraspodjelu investicija u korist kulturnog sektora. Zaključak studije je da su muzeji važna karika u povećavanju bruto nacionalnog dohotka i zapošljavanja. Sa stajališta interesa, odnosno regionalnoga gospodarstva, kako je pokazao primjer austrijske pokrajine Karantanije, u kojoj se provodilo istraživanje, subvencioniranje kulturne djelatnosti pokazuje se opravdanim. (T.C.)
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više