hr | en

Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen

naslov:
Museumsmarketing in den USA : Neue Tendenzen und Erscheinungsformen / Petra Schuck-Wersig, Gernot Wersig
nakladnik:
Opladen :  Leske + Budrich , 1999
materijalni opis:
188 str. ; 21 cm
mjesto:
nakladnička cjelina:
(Berliner Schriften zur Museumskunde ; Band 15)
isbn:
3-8100-2078-8
napomena:
Bibliograf. bilješke ispod teksta
sažetak:
"Muzejski marketing u SAD-u: nove tendencije i načini pojavljivanja" naslov je publikacije autora Petre Schuck-Wersig i Gernota Wersiga objavljene u bibliografskom nizu Berlinski prilozi muzeologiji (Berliner Schriften zur Museumskunde) berlinskog Instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat istraživanja suvremenih oblika financiranja muzeja u SAD-u, a svrha joj je primjena dobrih iskustava u praksi njemačkih muzeja. Sadržaj je strukturiran u četiri osnovne tematske skupine. Nakon prve, uvodne studije, druga tematska skupina - Situacija muzejskog marketinga u SAD 1996. godine, sadržava pregled suvremenih muzeoloških premisa i nove "muzejske filozofije" u čijoj je srži muzejska publika. U sljedećoj tematskoj skupini - Agresivni marketing - posljedice anketnog ispitivanja 1996., izneseni su rezultati ispitivanja marketinških aktivnosti 23 muzeja iz Bostona, Chichaga, Houstona, Los Angelesa, Miamija, St. Louisa, St. Paula, San Francisca i Washingtona. Posebna pozornost pridana je istraživanju uporabe elektroničkih medija (posebice CD-ROM-ova i Interneta) kao marketinških instrumenata. Posljednje tematsko govori o muzejskoj marketinškoj orijentaciji prema publici: koje su ciljne skupine, što očekuju i što im muzeji mogu pružiti u sklopu marketinških aktivnosti. U prilozima je ilustrativna građa s primjerima marketinških djelatnosti promatranih američkih muzeja.
teme:
jezik:
vrsta građe:
žanr:
lokacija:
Knjižnica MDC-a
zbirka:
Knjižnica   - Zbirka monografskih publikacija