Berlinski Institut za muzeologiju (Institut fuer Museumskunde) objavio je priručnik za provođenje pedagoške djelatnosti u muzejima. Sadržava teoretske odrednice na kojima se temelji muzejsko-pedagoški rad, ali i niz primjera iz prakse. Prepoznata su tri osnovna polazišta suvremenih muzeja: 1. orijentiranost muzejske pedagogije na škole, 2. izvanškolski orijentirana muzejska pedagogija, 3. slobodni umjetničko-kreativni rad u muzejima. Priručnik sadržava radove više autora unutar četiri tematske cjeline. Prva donosi teorijsko poimanje rada suvremenih muzeja i aspekte muzejske pedagogije. Drugi tematski dio obuhvaća prikaze iz prakse o muzejima za djecu i dječjim muzejima. Treći je tematski blok posvećen muzejima različitih vrsta (muzeji moderne umjetnosti, muzeji na otvorenome, gradski muzeji, prirodoslovni muzeji, etnografski muzeji, muzeji u dvorcima) i njihovim specifičnim načinima muzejsko-pedagoškog rada. Novim didaktičkim oblicima i interakciji s novim medijima posvećen je četvrti tematski blok. Radovi su popraćeni opsežnim bibliografskim bilješkama te ovaj priručnik čine korisnim pomagalom za promišljanje i provođenje suvremenih muzeoloških postavki u svakodnevnoj praksi različitih vrsta muzeja.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više