Usprkos porastu broja muzeja u svijetu i njihovoj relativno dobroj posjećenosti, nedavna istraživanja na području masovnog turizma pokazala su da posjetitelji muzeja i drugih kulturnih institucija ne uživaju u razgledavanju izložaka nego muzeje posjećuju zbog osjećaja obveze: zato što „se to mora“, zato „što se to tako radi“, zbog utjecaja koje dolaze izvana a ne zbog unutrašnje želje. Knjiga se bavi pitanjima tipa: „Za koga muzeji postoje?“, „Čemu služe?“, „Kako zainteresirati i privući publiku?“, „Kako predstaviti muzejsku građu?“, „Koji smisao ima izložba u 21. stoljeću?“, „Što može učiniti muzejsko stručno osoblje?“, „Kako se i koliko koristiti novim tehnologijama?“. Na ta i brojna druga pitanja pokušava odgovoriti Juan Carlos Rico, diplomirani sociolog i teatrolog, doktor znanosti s područja povijesti umjetnosti i arhitekture, kustos sa 16-godišnjim iskustvom i član Američkog instituta za muzeologiju. Knjiga je rezultat autorova bogatog životnog iskustva, 40 postavljenih izložbi i različitih muzeoloških istraživanja i multidisciplinarne suradnje s inženjerima, fizičarima, kemičarima, informatičarima, fotografima, povjesničarima, pedagozima, psiholozima, dizajnerima, arhitektima i specijalistima za multimediju u zajedničkom istraživanju i analizi muzeoloških tehnika. (M. Šimat)
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više