Problematika poslovnog upravljanja (management) i marketinga u kulturnim ustanovama prvi je put u hrvatskoj stručnoj literaturi obrađena u knjizi "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti". Knjiga je ponajprije namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti – kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd., ali je iznimno korisna i praktičarima u muzejima i drugim kulturno-umjetničkim ustanovama i organizacijama, kojima bi mogla poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema. Autori knjige su Jurica Pavičić, izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, mr. sc. Ljiljana Aleksić, direktorica marketinške agencije Hera i Nikša Alfirević, docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Tematika je obrađena unutar pet cjelina: Uvod; Spoznavanje okruženja i organizacije; Vještine za učinkovito upravljanje organizacijom; Marketing: planiranje i primjena; Izdvojene teme u marketingu i menadžmentu institucija kulture i umjetnosti. Uz knjigu je priložen i DVD koji sadržava 24 intervjua sa stručnjacima iz važnijih kulturnih i umjetničkih institucija u Hrvatskoj, među kojima je i intervju s mr. sc. Vesnom Jurić-Bulatović (MUO) i dr. sc. Jadranom Antolovićem (Ministarstvo kulture RH).
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više