hr | en

Graphic Logo Design 7

naslov:
Graphic Logo Design 7 / edited by B. Martin Pedersen
ostali autori:
nakladnik:
New York :  Graphis , 2008
materijalni opis:
272 str. : ilustr. u boji ; 30 cm
mjesto:
isbn:
1-932026-03-7
napomena:
Index.
sažetak:
"Graphis LogoDesign" tematski je godišnjak posvećen prezentaciji rada grafičkih dizajnera o temi loga. Publikacija je jedno od specijaliziranih izdanja u kojemu se prezentiraju, po izboru Uredništva godišnjaka, najbolji radovi grafičkog dizajna u svijetu. Publikaciju uređuje B. Martin Pedersen u ime Graphis Journala, najrespektabilnijega međunarodnog časopisa za vizualnu komunikaciju. Objavljivanje radova u izdanjima toga američkog časopisa s najduljom tradicijom (od 1944.) velika je čast i priznanje svakomu grafičkom dizajneru, bez obzira na temu godišnjaka kojoj je posvećen (plakati, novi talenti, dizajn, fotografija, logo, industrijski dizajn, promocija) jer objavljivanje podrazumijeva da je rad nagrađen zlatom ili se, pak, odnosi na manji broj njih, s platinom. U LogoDesign 7 objavljeno je više radova Studija International, među kojima je i novi logo MDC-a, logo Ministarstva kulture RH, logo Hrvatskoga dizajnerskog centra te još nekih drugih institucija i firmi, pa su se tako oni našli uz bok drugih međunarodno poznatih radova, među kojima je i logo svima poznate Coce Diet, Joe-a Duffy's Poor-a, logo Saks Fifth Avenue Michaela Bieruta i Pentagrama, radova Gary Anderson's Sustainable Designa, koji je dizajnirao znak za recikliranje itd. Uz katalog logotipova poredan po temama (oglasi, arhitektura, ljepota, poduzeća, vladine institucije, muzeji / galerije, muzika, ples) publikacija ima i nekoliko tekstova komentara poznatih dizajnera koji govore o svom pristupu oblikovanju loga, indeks s kratkim objašnjenjima objavljenih radova i adresar dizajnerskih poduzeća. (Tončika Cukrov)
vrsta građe:
žanr:
lokacija:
Knjižnica MDC-a
zbirka:
Knjižnica   - Zbirka monografskih publikacija