hr | en

Cultural tourism goes virtual : audience development in sputheast European countries

naslov:
Cultural tourism goes virtual : audience development in sputheast European countries / edited by Daniela Angelina Jelinčić
ostali autori:
materijalni opis:
211 str. : ilustr. ; 24 cm
mjesto:
nakladnička cjelina:
(Culturelink Joint Publications Series ; no. 13)
isbn:
978-953-6096-49-7
napomena:
Bibliograf. bilješke uz tekst.
sažetak:
Knjiga "Cultural tourism goes virtual: audience development in southeast European countries" rezultat je suradnje istraživača koji rade na projektu "Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura" i suradnika u svjetskoj mreži Culturelink iz Hrvatske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Makedonije, Rumunjske, Slovenije i Srbije. U središtu interesa bio je utjecaj virtualne kulture na kulturni turizam. Knjiga se bavi ulogom virtualne kulture u suvremenom društvu te mogućnostima njezine primjene u kulturno-turističkom poslovanju. Naime, uspješnost web stranice neke kulturne ustanove u smislu privlačenja turista može se mjeriti putem on-line poslovanja koju ona nudi. Knjiga donosi rezultate istraživanje te tematike u zemljama sudionicama projekta. Završni dio donosi komparativnu analizu, usporedbu s e-poslovanjem u zemljama EU i SAD-a te smjernice budućega razvoja virtualne kulturno-turističke politike. Urednica knjige je dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić iz Culturelinka.
jezik:
vrsta građe:
žanr:
lokacija:
Knjižnica MDC-a
zbirka:
Knjižnica   - Zbirka monografskih publikacija