Knjiga "Cultural tourism goes virtual: audience development in southeast European countries" rezultat je suradnje istraživača koji rade na projektu "Kulturna raznolikost, interkulturna komunikacija i digitalna kultura" i suradnika u svjetskoj mreži Culturelink iz Hrvatske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Makedonije, Rumunjske, Slovenije i Srbije. U središtu interesa bio je utjecaj virtualne kulture na kulturni turizam. Knjiga se bavi ulogom virtualne kulture u suvremenom društvu te mogućnostima njezine primjene u kulturno-turističkom poslovanju. Naime, uspješnost web stranice neke kulturne ustanove u smislu privlačenja turista može se mjeriti putem on-line poslovanja koju ona nudi. Knjiga donosi rezultate istraživanje te tematike u zemljama sudionicama projekta. Završni dio donosi komparativnu analizu, usporedbu s e-poslovanjem u zemljama EU i SAD-a te smjernice budućega razvoja virtualne kulturno-turističke politike. Urednica knjige je dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić iz Culturelinka.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više