Narodni muzej u Valjevu objavio je knjigu Vladimira Krivošejeva "Muzeji, publika, marketing: stalne muzejske postavke i Njegova Visost Posetilac", koja je nastala na temelju autorova magistarskog rada ("Marketing i odnosi sa javnošću u funkciji posete muzeja", 2008.). Svrha joj je biti priručnikom muzealaca i suvremenih menadžera, ali i udžbenikom studenata te korisnim štivom svima koje zanima tematika muzeja, odnosi s javnošću i marketing. Knjiga se tematski vezuje za problematiku muzejskoga marketinga i odnosa s posjetiteljima radi promocije i boljeg posjeta stalnih muzejskih postava. Autor je pošao od analize stanja u muzejima Srbije, kao i od muzeja u Valjevu (kojemu je ravnatelj), da bi došao do općih preporuka i zaključaka. Tematiku je obradio u četiri veće sadržajne cjeline: "Muzeji i stalne muzejske postavke"; "Marketing i delatnost muzejskih institucija"; "Stalne muzejske postavke u Srbiji"; "Marketing stalne muzejske postavke". U prilogu je, uz zaključna razmišljanja i analize provedenih pilot- projekata u valjevskome muzeju, sadržana i opsežna literatura, u koju je uključen i niz radova uglednih hrvatskih stručnjaka.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više