Odabirom detalja slike Leonarda da Vincija - ruku Mona Lise - kao osnovnog motiva plakata, autorica provocira i testira javno mnijenje ispitujući koliko je ta umjetnina, ikona klasičnog slikarstava, prepoznatljiva. Istodobno se nužno nameće konotacija o mjestu u kojemu se ona nalazi – Musée du Louvre u Parizu. Dihotomiju u ideji, koja se odnosi na umjetninu i mjesto njezina smještaja - muzej, autorica naglašava i vizualno – podlogu oblikuje u dvije boje. One su izabrane zbog estetskog razloga i zbog same simbolike boja: zlatna je boja simbol kvalitete i duha, a zajedno sa zelenom univerzalni je simbol obnove i besmrtnosti.
Plakat je oblikovan u megaformatu (sastavljen je od dva dijela).
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više