Književnica Jasna Horvat i dr. sc. Nives Tomašević, docentica na Odjelu za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru s dugogodišnjim iskustvom rada u nakladništvu, suautorice su knjige „Nevidljivo nakladništvo“ objavljene u ediciji „Bibliotheca Academica“. Knjiga se bavi vrlo aktualnom, ali nedovoljno afirmiranom tematikom nakladništva kao jednom od bitnih sastavnica kreativne industrije. Polazeći od suvremenih i u posljednje vrijeme iznimno atraktivnih pojmova postmaterijalizma, kreativne ekonomije i proizvođenja kulturnog identiteta, autorice pružaju nov pogled na nakladništvo kao dio kulturne i kreativne industrije. Naime, knjige su neizostavan proizvod (nevidljive) nakladničke djelatnosti unutar kulturne i kreativne industrije. Nakladništvo je „nevidljivo“ sve do materijalizacije njegova produkta - knjige, ali je i tada u njezinoj sjeni. Svoja su razmišljanja o knjizi i čitanju, autorice podijelile u dva poglavlja - „Nakladnički proizvod i kreativna ekonomija“ te „Kulturna baština i nakladništvo“. Prvo poglavlje nudi pregled brojnih definicija kulture, kulturne i kreativne ekonomije, industrije dokolice, književnoga nagrađivanja, resursa knjige, dokumentarizma prisutnog u književnoj produkciji i postmaterijalizma. Drugo se poglavlje bavi poveznicom kulturne baštine i nakladništva te knjigom kao integralnim dijelom nacionalnog kulturnog identiteta. Knjiga je namijenjena studentima informacijskih znanosti, nakladništva i komunikologije, ali je korisna i muzejskoj zajednici koja nevidljivo, ali vrlo značajno svojim izdavačkim proizvodima sudjeluje u izgradnji kulturnog nacionalnog konteksta.
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više