Dostupno i u elektroničkom obliku: https://hrcak.srce.hr/broj/23476
sažetak:
Tema broja: Trajni izazovi stalnih postava.
Ako je stalni postav, kako je govorio Ivo Maroević, „okosnica muzejskog bića u odnosu na sve oblike muzejske komunikacije, […] osnovni oblik, koji jednostavno mora moći povezati u jedinstvenu cjelinu sve ono čime muzej komunicira s javnošću“ , moglo bi se ustvrditi da koncem 2022. godine trećina hrvatskih muzeja nije zadovoljila „svoju osnovnu zadaću“ , uskraćujući publici „cjelovitu interpretaciju svojeg muzejskog bića“ .
Naime, prema rezultatima prvog istraživanja koje je Muzejski dokumentacijski centar (MDC) nakon više od trideset godina proveo u svibnju 2022. godine 33 % muzeja u Hrvatskoj nema stalni postav, a od postojećih je postava njih 33 % staro od jednog do dva desetljeća, 20 % ih je otvoreno prije dvadeset do trideset godina, 7 % ih je staro od trideset do pedeset godina, a 5 % i više od pola stoljeća. (M. Kocijan)
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više