hr | en

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu

naslov:
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu / Leonardo Blažević
nakladnik:
materijalni opis:
293 str. ; 23 cm
mjesto:
isbn:
978-953-222-754-3
napomena:
Bibl. bilj. ispod teksta.- Literatura i izvori.- Kazalo.- Dodatak: upitnik
sažetak:
Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. (Sažetak preuzet s https://www.vbz.hr/book/moc-marketinga-u-knjiznom-nakladnistvu/)
jezik:
vrsta građe:
lokacija:
Knjižnica MDC-a
zbirka:
Knjižnica   - Zbirka monografskih publikacija