Uvodni tekst u tematski broj "Baština i igra" (Muzeologija, 60.). "s ovom publikacijom namjera je učiniti korak prema promatranju, istraživanju i propitivanju složenijih poveznica koje nastaju između muzeja i baštine s jedne strane te digitalnih igara s druge. Ovdje se promatraju videoigre i igrifikacija kao sve rašireniji kreativni načini prenošenja baštinskih informacija, i to zasnivajući poglede autora na pozitivnim učincima takvih proizvoda kao i na kritičkom promišljanju u pristupima njihova oblikovanja. Praćenjem, propitivanjem, testiranjem i evaluacijom sadržaja moguće je utvrditi stupnjeve odnosa između baštine i igre, načine na koje se baštinom koristi u kontekstu digitalnih igara te ostvaruje li se, i na koje načine, pozitivan utjecaj na korisnike. Bit praktičnih rješenja je pronaći ravnotežu između komercijalnoga, zabavnoga, te obrazovnoga, ozbiljnoga aspekta." (str. 6.)
Koristimo kolačiće za praćenje posjećenosti naših stranica (Google Analytics) u svrhu poboljšanja stranica.
Statistika se prikuplja anonimno i prihvaćanjem pristajete na korištenje kolačića.
Saznaj više