hr | en

Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama

naslov:
Integritet i autentičnost baštine u komercijalnim videoigrama / Dominik Grimm
materijalni opis:
Str. 29 - 46
napomena:
Bilješke.- Literatura.- Summary
sažetak:
"Dominik Grimm promatra komercijalne videoigre kao medij kojim se prenose različite informacije o materijalnoj ili nematerijalnoj baštini. Ta informacijska različitost važna je za istraživače baštine jer će ovisno o igri ona odrediti stupanj vjerodostojnosti prikaza, pa onda i odlučiti medijsku vrijednost videoigre za promidžbu ili edukaciju o baštini. U radu se također naglašava danas iznimno važan aspekt sudioništva u procesu oblikovanja proizvoda kreativne industrije, i širokog spektra istraživača kulture i baštine i posebnih zajednica koje prakticiraju kulturu odabranu za predstavljanje" (Ž. Miklošević, Uvodnik, str. 10.)
jezik:
vrsta građe:
sadržan u:
zbirka:
Knjižnica   - Analitika