hr | en
Autor: Vukadin-Doronjga, Hela
Viewing results 1 - 6 of 6

polje za pretragu:

24 sata heroja : Muzej grada Zagreb, svibanj - lipanj
953-6942-06-2
Katalog izložbe
Knjižnica MDC-a
Vukadin-Doronjga, Hela (Vukadin-Doronjga, Hela)
Muzej grada Zagreba
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2003
Arhitektura
Izložba
Kauzlarić, Mladen
Tekst usporedo na hrv. i engl. jez .- Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Bibliografija: str. 56-57

polje za pretragu:

Branko Kincl : Kabinet grafike HAZU, Zagreb, svibanj, lipanj, srpanj 2010.
978-953-154-926-4
Katalog izložbe
hrvatski
Knjižnica MDC-a
Juras, Ivan, Vukadin-Doronjga, Hela, Bešlić, Toni (Juras, Ivan, Vukadin-Doronjga, Hela, Bešlić, Toni)
Fabijanić, Damir(fotograf)
Kolar, Darko(fotograf)
Kabinet grafike HAZU
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2010
Arhitektura
Kincl, Branko

polje za pretragu:

Iskorak Vladimira Turine (iz fundusa Muzeja grada Zagreba) : Muzej grada Zagreba, ožujak - svibanj 2006.
953-6942-21-6
Katalog izložbe
hrvatski
engleski
Knjižnica MDC-a
Vukadin-Doronjga, Hela (Vukadin-Doronjga, Hela)
Gregl, Miljenko(fotograf)
McMaster, Graham(prevoditelj)
Muzej grada Zagreba
Zagreb
knjiga
Knjižnica
2006
Arhitektura
Izložba, kulturno-povijesna
Turina, Vladimir
Voditeljica Zbirke arhitektonske dokumentacije Muzeja grada Zagreba, viša kustosica mr. sc. Hela Vukadin-Doronjga, autorica je izložbe i poporatnog kataloga o arhitektu Vladimiru Turini (Banja Luka, 1913. - Zagreb, 1968.), kojima je pridonijela iščitavanju njegova cjelokupnog djela. Vladimir Turina, projektant, konstruktor, kritičar i teoretičar arhitekture i urbanizma, životom i radom bio je u avangardnom iskoraku, ali sasvim specifičnome za svoje vrijeme. Kao predstavnik modernizma prihvatio je nove materijale i oblike, ali je tradicijom ostao u dijalektičkom odnosu. Njegova estetika proizlazi iz ljepote betonske konstrukcije, koja se prepoznaje i na njegovu ključnom projektu Dinamova maksimirskog stadiona. U popratnom katalogu izložbe autorica je predstavila građu iz Muzeja grada Zagreba koja obuhvaća Turinine neobjavljene rukopise, prijevode i prepisku, fotografije i dijapozitive, karikature, novinske izreske, arhitektonsku dokumentaciju, skice, crteže, makete. Većina te građe reproducirana je uz popratni kataloški popis koji obuhvaća 170 jedinica. Katalog sadržava i tekstove Vladimira Mattonija te intervju s akademikom Borisom Magašem o projektima Vladimira Turine (stadion u Maksimiru, Centar za zaštitu majke i djeteta u Zagrebu, Kombinirano plivalište u Rijeci i kazalište u Zenici).
Tekst usporedno na hrv. i engl. jez.- Bibliografija

polje za pretragu:

Muzeološki koncept i realizacija stalnog postava Muzeja grada Zagreba
Rukopis
Stručni rad
hrvatski
Knjižnica MDC-a
Vukadin-Doronjga, Hela (Vukadin-Doronjga, Hela)
Muzej grada Zagreba (Zagreb)(ustanova)
Vlast. nakl.
Zagreb
rukopis
Knjižnica
1999
Muzeološka koncepcija
Stalni postav
Muzej grada Zagreba (Zagreb)
Prikaz muzeološkog koncepta i realizacije novog stalnog postava Muzeja grada Zagreba. Osnovna polazišta u ostavrenju ideje o realizaciji nov postav, razina komunikacije. Tekstulani opis stalnog postava po izložbenim prostorijama.
Stručna radnja 1999.- Bibliograf. bilješke ispod teksta.- Literatura.

polje za pretragu:

Stadion Maksimir (sportska arhitektura Vladimira Turine)
Prikaz izložbe
hrvatski
Vukadin-Doronjga, Hela (Vukadin-Doronjga, Hela)
članak
Knjižnica
Sportska arhitektura
Muzej grada Zagreba (Zagreb)
Turina, Vladimir
Summary

polje za pretragu:

Stalni postav Interpretacijskog centra ribarstva Ždrelac
Stručni članak
hrvatski
Vukadin-Doronjga, Hela (Vukadin-Doronjga, Hela)
članak
Knjižnica
interpretacijski centar
Ribarstvo
Stalni postav
Pašman (otok)
Interpretacijski centar ribarstva (Ždrelac)
"(...) muzeološku koncepciju čini sedam tematskih cjelina stalnog postava Interpretacijskog centra ribarstva Ždrelac, kontinuitet (povijesni presjek) i važnost otoka Pašmana od (pra)povijesti do danas, s naglaskom na očuvanju identiteta i tradicijskim vrijednostima, a sve to na relaciji čovjek – more. Kroz cijeli postav naglasak je stavljen na prikaz tradicijskog načina života ljudi na otoku, suživota s prirodnim potencijalima toga kraja. Cilj je bio postavom postići toplinu, emocionalnost, autentičnost, sugestivnost – realističnim, jednostavnim/snažnim dokumentarnim pristupom pobuditi osjećaje, naglasiti lokalnu specifičnost izborom građe/sadržaja u sinergiji sa znanstvenom interpretacijom i muzeološkom prezentacijom. A tu je posebnost, i ono što je temeljno, omogućila je (uz ostalo) lokalna zajednica prikupljanjem izvorne građe, duboko ukorijenjene u njezinu pašmansku tradiciju, prožimajući nastanak Centra, suživot s njim i dogradnju u budućnosti, promovirajući svoju baštinu unutar izvornog ambijenta (prikupljanje novih predmeta, priče/storytelling i dr.)
Bibliograf. bilj. uz tekst.- Literatura.- Summary